Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cortavet til heste
  • #1   25. nov 2011 Det kan du nok godt.. Indeholder dog ikke glukosamin, MSM, hyben eller aske som man ofte finder i ledtilskud til hunde, så hvad det er der giver effekten ved jeg ikke =)

• #2   25. nov 2011 Nå okay .. ja for det er netop til en gigthund, men det bliver jo brugt til heste af netop samme grund, og der er msm og glucosamin jo også vigtig .. Må indrømme jeg ikke lige har tjekket indholdsfortegnelsen fuldstændig så ved ikke om der er chonditrin i.

Men læste bare at corta vet HA er bedre end Cortaflex HA. Det skulle have en 5 gange bedre virkning.

• #4   27. nov 2011 Hokamix .. den har jeg aldrig hørt om før .. Søger lige om den imorgen .. Hvilke stoffer er den i den? for der skulle gerne være MSM, Glucosamin og chonditrin .. Da hun både har gigt I forbenene og i ryggen.. (hun har en fejlstilling i benene som hun har haft siden hun var hvalp)... Hun har fået flexvital, hvilket også hjalp, men har læst at Cortaflex HA var godt, og derefter Cortavet HA, som var 5 gange bedre...

Kommentér på:
Cortavet til heste

Annonce