1.082 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Små hunde, hvalpefoder til voksenfoder Små hunde, hvalpefoder til voksenfoder

Hvornår skifter man til voksenfoder ved små hunde som gårdhunde, pinschere ect. Og kan man i princippet skifte for tidligt?

Hvis vores vokser meget og hurtigt(mere end forventet) er det så en god eller dårlig ide at skifte tidligt (6måneder) eller skal man så vente til de 8-9 måneder?

Erfaringer søges smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde, hvalpefoder til voksenfoder
  • #2   30. nov 2011 Hehe ja okay jeg barfer ikke, og kommer heller ikke til det, men skifter jeg ham over på noget foder der kun har allround foder fx. Taste of the Wild så skal jeg jo ikke bekymre mig om hvalpefoder vs. voksenfoder smiley

• #3   30. nov 2011 Det har vi aldrig rigtig sat tid på, vores har altid mad stående og de små har selv valgt hvalpefoder fra ret tidligt, det har aldrig været et problem og vi har ikke fået nogen syge hunde af den grund.

• #5   30. nov 2011 Hvalpen er ikke overvægting men absolut heller ikke tynd! Tror jeg vil køre den 2 kgs sæk jeg har færdig og prøve taste of the wild hvor der ikke findes et generelt hvalpeprodukt

• #6   30. nov 2011 I min race anbefaler man som 6 måneders.
    Jeg ventede selv til 9 måneder med mynte, men ville en anden gang skifte tidligere!

• Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #7   1. dec 2011 i skal skifte ligeså snart at i kan se at hvalpen vokser. ellers kan det gå ud over dens knogler og led hvis den vokser hurtig. min egen rex som er en han schæfer,voksede meget hurtig. så det er vigtig.

Kommentér på:
Små hunde, hvalpefoder til voksenfoder

Annonce