Svamp ml. trædepuderne Svamp ml. trædepuderne
Håber nogen kan hjælpe med et godt råd, som virker!
Er snart desperat - og det er hunden oxo!
Han har svamp ml. trædepuderne - er meget rustrød - og det generer ham efterhånden meget!
Har prøvet ALT? gn. de sidste par mdr.: Atamonbade, Malaseb svampedræbende shampoo (koster 250 kr.!), Tea Tree Oil/creme (det svier meget, og han savler hel vildt, når jeg putter det på!) - desuden forsøgt med diverse midler mod svamp/eksem til mennesker - desværre alt sammen uden effekt :-(.
Har klippet hårene så langt ned som muligt ml. trædepuderne.
Så håber nogen herinde har det ultimative middel til min lille hund!?
dec 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 156
Min hund har også lidt af det. Fik Brentan af min dyrlæge til sidst. DET virker
Håber det virker
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
http://www.prob.dk/
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.312
Det skulle i øvrig være bedst med atamonpulver opløst i vand og ikke den brune eller hvide flydende. Håber din hund snart er det kvit - det er et helvede med gnaskende hunde.
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 93
Har prøvet Lamisil og noget, der hedder Mildison - men ingen effekt. Problemet med cremerne er jo osse, at den lille hund gerne slikker det af :-(.
Har faktisk Ekholms olie stående i stalden til hestene ;-)! Og fucidinsalver har jeg i lange baner i køleskabet - puh ha skal vel osse passe på ikke at blande for meget sammen!
Men tror jeg fortsætter lidt med Atamonbadene - må se, hvor jeg kan få fat i det i pulverform. Og så måske smøre med fucidinsalve inden vi skal ud? Og klorhexidinpudder efter badene?
Frolic får han ikke - men skal da lige ha' tjekket Chi-foderet fra RC. Er det kun hvede, man skal undgå - eller ALLE kornprodukter?
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 93
maj 2011
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
Svamp ml. trædepuderne