{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? til folk med DKK opdrætterkursus
  • #1   30. nov 2011 Lise... nul putte.... ikke en fis.... det er et udemærket kursus, men med en del mangler og nogle af underviserne er nok lige en tand for langhårede efter min mening....

• #2   30. nov 2011 Hov nu så jeg du skrev opdrætterkursus... jeg har været på hundeholderuddannelsen for at få kennelmærke... er det det kursus du mener???

• #3   30. nov 2011 Før hed det opdrættteruddannelsen og der tog man overbygningen i genetik og jura for at få kennelmærke, nu har de lavet det hele om så man skal tage hundeholderuddannelsen.

På opdrætteruddannelsen havde vi ikke noget om drifter - elelr vi gennemgik unghundementaltesten teoretisk, vi havde ganske lidt teori om adfærd, men det var bare noget vi selv læste, det blev ikke gennemgået som sådan. .

• #4   30. nov 2011 Hov hov, jeg tog opdrætteruddannelsen i 2008 og da skulle man ikke engang tage overbygningen for at få kennelmærke, man skulle ikke engang på opdrætteruddannelsen for at få det.

Jeg var med på det sidste kursus før det blev lavet om i 2009 hvor man skulle have været på opdrætteruddannelsen for at kunne søge om kennelmærke..

• #5   30. nov 2011 Hej Laila

Ja, Kennelmor kom før mig, så så fik vi det på plads *s*

Jeg synes da det er imponerende, at man ikke berører dette overhovedet, - men det undrer mig til gengæld ikke.

Tænk, at man lærer om "bilen" men INTET om, hvad der får den til at "køre".

• #6   30. nov 2011 Og tak for jeres svar!

Kommentér på:
? til folk med DKK opdrætterkursus

Annonce