915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Pleje af Hårløs Pleje af Hårløs

Hejsa.
Jeg vil gerne holde Calles hud/hår bedst muligt.
Han har rigtigt mange hudorme Hvordan får jeg bugt med dem? Vil helst ikke trykke dem ud da den slags jo kan gøre ondt.

Har i nogen gode erfaringer med specifikke produkter som renser uden at skade huden?
Har i erfaring med noget som gør huden ekstra dejligt blød?

Alle gode råd modtages med kyshånd.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pleje af Hårløs
  • #1   2. dec 2011 Foder er nok det vigtigste at tænke på - og godbidder. Røget godbidder giver bumser -fx griseører. Kan se på Silas så snart han har spist det *GG*
    Men Calle er også i en alder hvor de har rigtig mange. Han er unghund.

Silas døjede også rigtig meget med bumser og hudorme. Han har da stadig en i ny og næ, men slet ikke så slemt. Deres lår er dog oftes ramte uanset. De fleste hårløse jeg har set, har ret mange på deres lår og lidt i nakken.

Silas hud blev pæn efter jeg skiftede til kornfrit og efter jeg er begyndt at vaske ham i Seboderm eller D-Lux Dermatology - én gang om ugen.

Har været i gang med 1000 rense produkter, men den slags bruger jeg sjældent mere.

• #2   2. dec 2011 Da jeg havde Kantos der elskede han når jeg gik igang med at plukke hans hudorme.... Han sad selv ved mig og gik hvis han syntes nu er det nok... smiley

Kommentér på:
Pleje af Hårløs

Annonce