802 visninger
|
Oprettet:
sko {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogen der bruger sko til jeres hunde?
jeg Har en lille hund som fryser meget. Han har fået frakke på, men han fryser hans poter når vi er ude.
Jeg har overvejet og prøve og give ham sko på, men ved sku ikke om det ikke er synd.
så håber der er nogen med erfaring med det, der kan give nogen gode råd...
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
Jeg ved der er nogle hunde, som bliver meget deprimerede af sko, men Lia syntes faktisk kun det var underligt de første 5-10 minutter, og derefter morede hun sig helt vildt fordi skoene var lidt glattere end trædepuderne, så det var fuld fart på og så gliiiide. Fuld fart på og gliiide! Vuush! Og ellers var der ingen problemer med at gå og løbe normalt når hun lige havde fået brændt det værste krudt af.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.936
Det ligner i princippet en kort ballon, og det er en af de få løsninger jeg har prøvet der bliver siddende på Zena.
Når jeg har været på gåtur skyller jeg dem lige engang (evt. med sæbe), tørre dem i håndklædet og giver dem en gang talkum…
Det var heller ikke særligt svært at lære Zena at få dem på og gå i dem. Det tog mig kun en halv time… Men jeg ved at der er andre der har haft lidt svære ved det
mar 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 236
nov 2007
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.137
Anja F: Hvordan har du lært hende at få den på?
Jeg har købt nogle til Elli i år og det er en kamp at få dem på og det er jo ikke meningen.
nov 2007
Jeg tror tricket til at give skoene lettest på er at jeg ligesom en ballon lige hiver i kanten et par gange. Så sætter jeg pege- og lange- fingeren fra begge hænder ind i ”halsen” af skoen negl mod negl mens jeg holder med tommelfingeren uden på. Så kan jeg hive hænderne ud fra hinanden og smutte poten i skoen. På den måde undgår jeg også det der bøvl med ulvekloen fordi mine fingre jo er mellem sko og posten… Gav det mening? Det er sådan lidt svært at forklare
nov 2007
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 1.995
Hun er ligeglad med skoene, og fiser rundt som hun plejer - faktisk er hun glad ved at få dem på, for det betyder jo vi skal noget
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 2
Tror jeg vil prøve nogen billige sko. så jeg kan se hvordan det går
Kan ikke holde ud hvis han bliver flov og bange for dem. Så må jeg håber potenvoksen virker godt nok, når der kommer sne og is.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.137
sko