1.649 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

øv, svamp i øret.... øv, svamp i øret....

Fredag aften begynder Balder at blive lidt rød i det ene øre. renser det i en gang vat og snakker med manden om at vi lige skal holde øje med det.
lørdag begynder det at generer ham og øret er lidt mere rødt. søndag aftaler vi at tage til dyrelæge i dag. ringer i morges og får en tid.
Så har min lille dreng fået svamp i det enen øre.. heldigvis blev det hurtigt opdaget, og vi har fået noget til at rense det så det skulle forsvinde inden 6 dage..

så har jeg også prøvet det.
øv, jeg følte mig som en dårlig hundeejer da hun fortalte hvad det var...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv, svamp i øret....
  • #1   5. dec 2011 Dårlig hundeejer....? Hvorfor føler du at du er det?

• #2   5. dec 2011 Har aldrig før haft en hund der fik svamp i øret...
    og jeg burde være taget afsted allerede fredag eftermiddag..
    det er nemt at være bagklog...

• #3   5. dec 2011 Det kan jo ske for selv den bedste.. Vejret er begyndt at blive våd og fugtigt og rigtig mange hunde har/får svamp i ørene..

De kan jo sagtens klø deres øre, hvis der feks sidder hår dernede og driller.. Det har jeg selv prøvet med en af mine.. Troede det var svamp, men det var det ikke.. Du ku jo ikk vide at det li var det, så jeg ville nu ikk tage det så tungt smiley

Men min Freya får næsten altid svamp i enten poter eller øre om vinteren...

• #4   5. dec 2011 Ved godt NU jeg ikke er dårlig hundeejer.
    men lige da hun sagde at min hund havde fået det kom følelsen...
    Nu er vi enige om at når han ikke får det svampedræber noget mere så skal vi til at rense øre på den RIGTIGE måde...
    troede jo det var fint at bruge lidt vat men nej, det KAN så udvikle svamp og andet øv...

• #5   5. dec 2011 svamp i øret er jo tilfældigt, kommer igennem jord som vores hvalp desværre havde da vi fik ham hjem.. så længe du plejer og passer din hund er du en god hunde ejer smiley

• #6   6. dec 2011 Tinka havde heller ikke svamp i øret før vi fik en hund mere.. Nu har hun det, fordi Buller synes det er vældigt sjovt at slikke hende i øret, og eftersom hun har hængeører udvikler hun svamp smiley
    Det bliver heldigvis hurtigt kureret med øredråber smiley

Det gør dig ikke til en dårlig ejer at vente weekenden over når det "bare" er irritation ved øret. Det kunne jo havde være en lille rift der kunne have kløet og når en pote klør igen, klør det mere.. smiley

• #7   6. dec 2011 Silas har også svamp i øret pt - han har haft det én gang før. Det bliver bare renset og så er det godt igen efter nogle dage smiley
    Ikke noget som Lilly nogen sinde har døjet med. Så det er forskelligt fra hund til hund.

• #8   6. dec 2011 Harley har det også lige for tiden, så det er ikke kun dig der døjer smiley
    Det er denne dumme tid...

• #9   6. dec 2011 Vi har det også fortiden :(.

• #11   6. dec 2011 Godt nok mange der døjer med det i denne tid..
    øv øv øv

Kommentér på:
øv, svamp i øret....

Annonce