15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Hurra hurra - han kunne :-)) {{forumTopicSubject}}
Nogen herinde vil nok huske, at jeg har været meget bekymret for om min ene hanhund kunne lave hvalpe efter en kemisk kastration for 2 år siden.
Han har haft den samme tæve på besøg i dens sidste 3 løbetider, hvor der ved de 2 første løbetider ikke var gevinst.
Men men men ..... for 5 uger siden var tæven så forbi igen i hendes løbetid og DER ER HVALPE PÅ VEJ :-)))))))
Jeg er bare SÅ glad og SÅ spændt på at se hvalpene i det nye år. Der er faldet en stor tung sten fra mine skuldre, for jeg var bange for at han var blevet steril af kastrationen. Men NEJ ...... han var åbenbart meget længe om, at få det ud af kroppen (ca 1½ år).
Så kan tiden frem til de første uger i det nye år kun gå for langsomt
Jeg er bare så glad, så måtte bare ud med det - selv om jeg egentlig helst ville vente til hvalpene var født.
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.502
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Man skal bare ikke tro på det når dyrlægerne siger, at den kun holder 3-6 måneder. Den kan holde meeeeeget længere sådan en kemisk kastration.
Ved ikke om det har noget med hunden størrelse, for så vidt jeg ved er kapslen der bliver lagt ind under huden den samme til både store og små hunde, så måske det kunne tænkes at den hurtigere "brændes" af på en stor end på en lille hund ?????
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.464
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Hurra hurra - han kunne :-))