615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Teenage løjer vs. kastration Teenage løjer vs. kastration

Hej Alle

Vores Logan har alle dag været en komplet umulig hund... Evt. pga. indavl..
Derfor gik han en kemisk kastration i nakken tilbage i marts måned tror jeg det var..

Så gik det fremad med træning og han adlød mig mere og mere, og til sidst endte hunde prøverne jo med flotte resultater...

I den periode hvor hormon staven virkede, havde hans løg ikke udviklet sig overhovedet.. Vi taler altså om en hund på 1 år og 2 måneder med løg på størrelse med mandler..

Den sidste måneds tid har det gået markant ned af bakke... Han gør af alt og alle der går forbi ude på vejen... Han gør af os når vi sidder i sofaen.. Han vil parre sig på mig hver dag, trods han er blevet sat på plads adskillige gange.. og han skal KONSTANT prøve grænser af...

Han har altid været en social hund, men som gerne vil slikke andre hunde på kønsdelene.. Der har aldrig været problemer, men den sidste måned har han været lidt speciel ang. andre hunde... og det bekymrer mig lidt..
For en måned siden begyndte hans løg nemlig at vokse, og er nu det man kalder 100% voksen størrelses løg...
Derfor er muligheden der for at få ham kastrareret nu..

Jeg ved godt at nogle har dårlige oplevelser med at lade sin hund kastrarere, men jeg tror og håber på at det er flertallet der oplever succes...

Anyway.. Hvad er jeres mening og kender i nogle dyreklinikker i Nordjylland hvor det ikke koster det hvide ud af øjnene for at få kappet løgene ?

På forhånd tak !!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teenage løjer vs. kastration
  • #1   11. dec 2011 kan kun anbefale det... mine hunde hunde er blevet meget bedre tilpas efter de ikke konstant skal tænke med deres hormoner..

• #2   11. dec 2011 Fakta: Det eneste du gør ved din hanhund ved at kasterere er at du fjerner den evne til at lave hvalpe.

• #3   11. dec 2011 Jeg undrer over den første sætning... Indavl og umulig hund? Hvordan tænker du det hænger sammen?

ER der indavl i din hund?

Hvad angår kastration for adfærdsproblemer - det er noget af et sats. Jeg tror Balders moar har fat i den lange ende - som minimum må det afprøves med endnu en kemisk kastration...

Men ofte er det opdragelse, der skal til....

Kommentér på:
Teenage løjer vs. kastration

Annonce