Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til slankekur til pepsi
  • #1   11. dec 2011 Hvad fodrer du med nu, og hvor meget får han om dagen?

Hvordan motionerer du ham, og hvor meget motion får han om dagen?

• #2   11. dec 2011 Brug et light produkt. Evt Arion Light.

• #4   11. dec 2011 Var det forresten ikke den hund som haltede? Hvis ja, så mener jeg bestemt at du skal få udredt hvad hunden fejler inden du begynder at motionere hunden mere.

• #5   11. dec 2011 Jo det var ham som haltede. Men har snakket med nogle folk, og de siger at det kan være pga han vejede for meget. Men kunne heller ikke finde på at starte før han er helt rask igen.
    skal have ringet til dyrlægen imorgen for at få nogle smertestillende piller for den blokade han fik virker ikke.

• #6   11. dec 2011 Jeg synes du skal få taget de røngten billeder der skal til istedet for bare at symptom behandle.
    Amstaffen er rigtig god til at skjule stærke smerter så det er synd at hunden skal gå og have så ondt i lang tid.

• #7   11. dec 2011 37 KG det er da også liiige over standard til en Amstaff...

• #8   11. dec 2011 Mener de siger 30-35kg for en han......

Ang. Smerterne så følger jeg jo dyrlægens råd lige pt.

• #9   11. dec 2011 Anette. Det er efter han blev kastreret. Han tog 5kg på på et år. Uden han spiste mere og stadig fik samme motion. Havde bare ikke lige fået at vide at stofskiftet også ville blive nedsat... Men nu skal han bare tabe sig lidt. Vil gerne have haø ned på 33kg

• #10   12. dec 2011 Ja de får noget sul på kroppen efter de bliver kastreret. Og det er hårdt arbejde at få dem til at tabe sig. Men ja syntes stadig 37 er for meget, nu ved jeg jo heller ikke hvor høj han er. Men 2 kg ekstra kan godt syne meget på en hund...
    Vores ene han har gennem sit "unge" liv vejet omkring 35 kg, og er altid blevet set som "for" stor... Men det er også udstillingsmæssigt jeg tænker...

• #11   13. dec 2011 ja det er jo det. Men vil gerne have ham lidt ned. Begynder selv her efter nytår og så kan jeg tage den sammen med ham hehe

Kommentér på:
hjælp til slankekur til pepsi

Annonce