{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pylrehoved ja ja jeg ved det
  • #1   29. jun 2006 Jeg skal aflevere min den store på næste fredag og de skal også beholde hende, da hun skal opereres, tror mig jeg kommer også til at få våde øjne, jeg dur bare ikke til at aflevere mine hunde.

  • #2   29. jun 2006 Ja jeg har det fandme heller ikke godt når jeg aflevere Fie og hun skal i narkose smiley

    Det føels godt nok underligt at gå hjem alene....


  • #3   29. jun 2006 åh glad for jeg ikke er den eneste der har det sådan så er de nok vant til det dernede.... Det er bare noget helt andet når de skal opereres og man skal gå hjem alene ja. Og så skal de oveni købet være et sted de ikke er vant til og alle de ting der sker med dem, men på den anden side altså de bliver jo bedøvet med det samme så de opfatter nok ikke det vi går og forestiller os

  • #4   29. jun 2006 Hønemor... Nej, det er da forståligt nok, det er jo vores "små børn". Jeg kan godt forstå det og jeg er ikke meget bedre selv...... gggggggriner....

  • #5   29. jun 2006 synes ikke du er "for meget" har prøvet at komme til dyrlægen med emilia, fordi hun blev bidt i øret, hende skulle de beholde, hun skulle opereres, cano havde et grimt så på benet, så det kunne jeg lige så godt for tjekket, han skulle opereres, så derfor måtte jeg aflevere to af mine hunde uden jeg vidste det på forhold. jeg brød bare i gråd da jeg kom derud derfra, det var sku hårdt, så kender godt det der. skal hun sterilseres i dag??

  • #6   29. jun 2006 Kender det selv alt for godt... Når Shorty er til dyrlæge ( hvilket han desværre har været tit ) så stiller jeg gerne 117 forskellige spørgsmål om ALT!
    Skal han have noget medicin vil jeg høre hvad der er i medicinen, hvad medicinen gør ( jeg vil nemlig ikke bare give smertestillende hvis det bare dæmper hans smerter mens han er på medicin og så kommmer igen når han er ude af det - jeg vil have en videnskabelig løsning med det samme - koste hvad det vil ) Hvorfor de har valgt at give den slags medicin, hvad der ellers er af medicin, hvad man ellers kan gøre, om det kan give allergiske reakioner, hvor sikre de er i deres sag ang. sygdommen, hvor mange andre franske de har set med den sygdom......og jeg kunne blive ved... tro mig, mine dyrlæger HADER mig.. 2 af dem har faktisk allerede vrisset af mig fordi jeg stillede spørgsmål som de ikke lige kunne svare ordentligt på ( også derfor jeg er ved at skifte dyrlæge, for føler lidt at de ikke aner hvad de laver på Shorty )



  • #7   29. jun 2006 Pia og Per : og så er jeg forresten også en af dem som forlader klinikken med tårer i øjnene hvis shorty skal blive der... selv bare for en dag...

  • #8   29. jun 2006 Iben og Martin : ej hvor "sjovt" ...
    Shorty har nemlig også dyrlæge skræk og har også haft det lige siden han blev chippet - han blødte vildt meget i 5 minutter efter chippen var sat i :(((
    -Men er da ked af at de skal være så "hårde" ved hende... Du kunne evt. kontakte din dyrlæge og få lov til at komme derud et par gange bare for at træne Lajka i at vænne sig til dyrlæger...


  • #9   29. jun 2006 Iben/martin : det lyder som en god ide..

    Shorty´s dyrlæge skræk er ikke så gal mere efter vi (desværre af medicinske grunde ) har været derude 5 gange i løbet af sidste måned.. men ingen stik, kun undersøgelse og det har hjulpet.

    Shorty var også vild med venteværelset men så snart han så en dyrlæge så krøb han og ville bare ikke ind i konsultationsrummet!! han prøvede at løbe væk, lægge sig ned og gøre modstand.. nu går han selv derind, godt nok lidt modvilligt men det går fremad.


  • #10   29. jun 2006 Godt nok er det stadig mig selv som må åbne hans mund når der skal kigges i munden/ganen/halsen... han vridersig og snapper ud når det er dyrlægen og det kunne jeg ikke holde ud af kigge på for så tog hun jo bare hårdere fast ( franske bulldogs har meget svært ved at få luft når deres mund bliver åbnet højt fordi det blokerer for deres næse ) men når jeg gør det er der ingenting.. det handler om tryghed..

  • #11   29. jun 2006 Fie er heller ikke glad for dyrlægen, selvom vi som regel går forbi hver uge og vejer hende.

    Men hun lader dem gøre alt ved hende, uden problemer af nogen art.


  • #12   29. jun 2006 Rene : Shorty går kun modstand når de åbner hans mund eller når de stikker ham, men det har vi løst ved at jeg holder ham når der skal stikkes, han vil nemlig ikke snappe ud efter moaar *ss* og ved at det er mig der åbner munden på ham.. ellers kan de også gøre lige hvad de vil, han er ikke glad for det og det er helst med røven i dyrlægens retning og godbidder fra dyrlægen tager han heller ikke imod. Han prøver virkelig det bedste han har lært at ignorere dyrlægerne når han endelig er kommet op på bordet. *ss*

  • #13   29. jun 2006 Iben : normalt er det også en dum ide da hun ikke skal forbinde dig med smerte, men shorty er udemærket godt klar over at dr. dyr er den onde og han slapper mere af når jeg står ved ham.. men når vi får ny dyrlæge tror jeg det går en del bedre da han jo kun forbinder det gamle sted med smerte ( efter chippen ) og kan få nye indtryk af det nye sted.
    Han er nooogenlunde rask.. eller... ja, efter at de troede det var det ene og det andet og det tredje osv... fandt de endelig ud af at han er født med skæve brysthvivler :((( Han havde en svær periode på ca. 1 måned hvor han ikke kunne gå op af noget så lille som en kantsten selv :(((
    Men nu er han næsten så god som ny. Han får ikke lov selv til at hoppe op i bilen, i sengen, i sofaen osv. mere da vi jo bliver nød til at tage hensyn til hans ryg resten af hans dage, men så er det godt at Shorty har sit eget sprog... han sætter sig og grynter højere og højere indtil man kommer og løfter ham op *GGG* mors lille gris *ss*


  • #14   29. jun 2006 Iben/Martin : uhhh pølser kan gøre underværker *ss*

    godt nok er han lille men han vejer 13 kg så helt small er han ikke *gg* .. men ja, hellere 13 kg end 40 *gg*


  • #15   29. jun 2006 Sabina

    Fie vil heller ikke have godbidder på undersøgelse bordet, i venteværelset ryger de til gengæld ned smiley


  • #16   29. jun 2006 Rene : *ggg* lidt madglad er man vel *gg*

Kommentér på:
pylrehoved ja ja jeg ved det

Annonce