{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

agility. store hunde.. {{forumTopicSubject}}

hej:)

da jeg rigtig gerne vil starte nogle stævner med min hund(tøzen), ville jeg lige høre nogle agility mennesker om man kan starte nogle stævner hvor hunden KUN skal springe..altså ikke noget me at skulle op ad rampe eller igennem en tunnnel osv..??

så ved i om der findes sådanne stævner hvor hunden kun skal springe??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  agility. store hunde..
  • #1   14. dec 2011 Det var nok ikke lige noget jeg ville gøre med sådan en race

• #2   14. dec 2011 Der er jo springklasserne - hvor der ingen feltforhindringer er. Men der er stadigvæk tunneller og slalom.

• #3   14. dec 2011 hehe, hov. Ja det bliver nok lidt mævert, at få sådan en kæmpe ind i en tunnel smiley

• #4   14. dec 2011 Det er heller ikke nogen god ide at springe med hunden før den er færdigudvokset.. Og slet ikke med så stor en hund.. Jeg ville være meget nervøs for at ødelægge leddene på hunden og derfor ville jeg nok finde noget andet at bruge min hund til

• #5   14. dec 2011 Vi kan hurtigt blive enige om at det nok er lige tidligt nok, men når hunden er udvokset så burde den nu nok kunne gå agility og du skal begynde til træning med hende nu så hun kan lære alt det grundlæggende.

Om du kan komme til at konkurrer skal jeg ikke kunne sige, jeg har set en ulvehund deltage i konkurrencer, men den måtte ned i knæ for at gå gennem tunnelen, hviklet den gerne gjorde.

Jeg ser intet forkert i at træne agility selvom det er en stor hund, når blot man venter til den er udvokset før man springer for meget med den.

• #6   14. dec 2011 vi springer ikke.....vil bare vide om der ikke findes en kunkurrence hvor man ikke skal igennem tunneller og sådan....og det er jo ogsålang tid til at jeg overhovedet må begynde med at deltage til stævner med hende....

hvis vi ikke kan undgå tunneler...ved i så hvor højde er i diameteren??altså tunnelen:)

Kommentér på:
agility. store hunde..

Annonce