3. jul 2011 Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.803
Zippo æder aff Zippo æder aff
Ja og det er da for klamt!
Det startede da han var 5 måneder, og han gør det stadig hvis han får chancen(han er nu 7 måneder). Det er Musashis aff han æder, men har taget ham i at ville æde sit eget oss.
Lige lavet, eller daggammel aff æder han.
Jeg sørger self for at fjerne alt lort fra haven, hver dag, nogle gange flere gange om dagen. Vi har prøvet kun at lufte ved at gå tur, så han var overvåget hele tiden, lufter ham i forhaven under opsyn da der intet lort er der.
Self luftet ham i baghaven under opsyn, taget ham i det og sagt NEJ. Bare skubbet ham, løftet ham væk.
Og lige meget hjælper det, lige når vi tænker "Yes nu gør han det ikke mere!" ja så gør han det. Og det er så træls for de vil sååå gerne være i haven, Musashi og Zippo men vi kan jo ikke stå og glo på dem i flere timer. Og han æder jo lort med det samme han får chancen.
Vi fodre med Tholo dansk mærke, uden korn. Her i det nye år går vi over på Taste off the wild, da jeg har bedre erfaringer med det. De får råt kød/ben hver aften i form af, okseknogler, kyllingehalse, kalkunhalse, oksestruber, rådyr knogler, og godbidder kallun og grisetarme (tørret). Så jeg syns jo ikke de på den måde mangler noget.
Men søde venner hvad i hele hule hel.... gør vi galt? Siden han bliver ved, jeg har taget Musashi i at ville æde en kattelort en gang. Jeg sagde nej og trak ham videre, han gør det ikke mere. Han æder ikke lort, hvorfor gør Zippo så?
Har i råd, så kom frem vi er nærmest villige til alt =(
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
Det får afføringen til at lugte dårligt (i hundens øjne) og skulle hindre at de vil spise det.
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.803
jul 2011
Det er heller ikke andet lort der er problemet, det er det med at han æder Musashis, og sin egen.
Det andet kan jeg holde ham fra =)
jul 2011
Men vil da besøge dyrlægen i næste uge, så kan det være han holder med det gris =)
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.381
det virkede så at skifte hans foder.. han ik Speciic fra dyrlægen, også prøvede vi et andet men det hjalp ikke.. men nu optager han hans foder ordenligt så han vil ik æde hans høm høm mere
Zippo æder aff