{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Har han "Natsyn"? {{forumTopicSubject}}

Har 3 dejlige hanhunde som jeg altid lufter sammen,hvoraf den ene (Bamse) er meget bold,frisbee,kæp fikseret.
Hvis jeg har legetøj med på turen får han hvekenr tisset eller lavet hvis han ved jeg har det med. Prøvet at gemme det i jakken eller i en pose. Hjælper intet smiler... Ikke altid lige sjovt for bliver nedstirret endtil jeg kaster hvad jeg har med og så kan han så blive ved til han sejner omkuld når vi først går i gang...
Men han skal jo tisse af osv,så sjældent jeg har noget legetøj med-
Men det sjove er så nu hvor det bliver så tidligt mørkt går vi tit over på en skole i nærheden og der ligger jo legetøj rundt omkring og han finder noget HVER gang og kommer løbende med det. Fatter ikke han kan se det når det er buld ravende mørkt.... Kunne forstå hvis han vidste hvor det lå fra sidst,men intet af det ligger samme steder.... Kan være nede af en bakke,under en busk,under legeskuret,på fodboldbanen,høje græs,inde bag træerne osv osv.... Hvis man så begynder at lege med ham,og kaste med det han finder kommer han tilbage med det lige så hurtigt som hvis det havde været lyst.

Har hunde nat syn eller kan de bare lugte legetøjet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har han "Natsyn"?
  • #1   21. dec 2011 ja de ser meget bedre end vi gør, herhjemme kan mine også sitte om aftenen og kigge ud af bagdøren og se de hunde der er ude og gå aften tur, selv om jeg er nød til at åbne døren og gå i haven for at se havd de reagere på, det er vist noget med deres øjne har et ekstra "spejl" der refektere lyset så de ser bedre

Kommentér på:
Har han "Natsyn"?

Annonce