{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Annica P
Annica P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Hundetaske til Lhasa apso {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en hundetaske til min kommende Lhasa apso. Og ja ja den er ikke engang lavet endnu (hvalpen) Men vil gerne have meget god tid til at finde det tilbehør jeg får brug for smiley og så er den økonomiske belastning heller ikke så stor på en gang, når man kan sprede indkøbene over tid smiley

Da jeg ikke har bil, og bruger offentlig transport, skal jeg bruge en taske til at have ham i.
Er der nogen der har erfaring i forhold til de tasker man kan have på ryggen?? er det komfortabelt nok for hunden,, tænker på om tasken er stor nok til at hunden kan ligge ned? Jeg tænker at bevægelsen for hunden når den sidder på ryggen er mere behagelig, end når den hænger ved hoften.. men jeg har aldrig tidligere prøvet sådan en "hundetaske" så jeg ved ikke om min antagelse er korrekt.
Lytter gerne til alle jeres erfaringer med hundetasker, hvad enten det er til ryggen, hoften eller foran. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetaske til Lhasa apso
  • #1   21. dec 2011 uden at kende til racen ville jeg tro den havde bedst af at blive tranporteret i et "bur" du holder i hånden ved siden af dig når du går, så kan du altid stikke en hånd ned til den når i er i bussen

• #2   21. dec 2011 Altså jeg synes de er møg ubehagelige, de tasker jeg har kunne finde til rykken, er bare så små! og der kan en voksen hund i hvert fald ikke ligge ned! og da jeg kiggede på en til min pige, kom jeg også i tanke om at hvis du bukker dig eller i det hele taget bare bevæger dig, så bliver hunden jo kastet rundt. nej det er ikke lige mig smiley

MEN så fandt jeg den her i maxi zoo http://hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=66494

den kostede kun 325. mener jeg smiley den har et håndtag som en rigtig rejsekuffert som kan slåes op og ned, samt et alm. til at holde i smiley

• #3   21. dec 2011 men lige frem to tre hunde
    det ville jeg nok ikke komme i den hehe
    men den ser smart ud

• #4   21. dec 2011 Jan N

smiley ved du hvor stor den er?

• #5   21. dec 2011 Den er 50 lang, 35 høj og 30 bred. det er jo små hunde vi snakker om, og de skal jo ikke kunne løbe rundt, mine piger elsker den, de ligger rullet sammen, med hinanden som hovedpuder og så sover de i 2 timer i toget. det er deres trygge zone smiley

og nu skal ts jo også kun have en hund i den smiley

• #6   21. dec 2011 ja men nu skulle den jo virke som tranports middel og der kan vel ikke være mere end en hund i den så
    men den ser bestemt smart ud

• #7   21. dec 2011 for synes da den Annica P linker til har en god størrelse og af denne ville jeg ikke anbefalde mere en en hund, når du rejser den op så vil hundene da ligge oven på hinanden

• #8   21. dec 2011 Altså nu er jeg ikke helt inde i kg prisen på den race hun skal have sig smiley men mine piger vejer 2,5 - 2,0 og 1,4 og alle tre ligger der uden de mindste problemer, de løber selv ind i den når jeg tager den ind i stuen, så ved de godt vi skal afsted, vi bruger den også som transport middel, da vi ikke har bil, og besøger vores familier 3,5 time i tog fra hvor vi bor. nogen gange 2 hvis vi er heldige og blive hentet smiley

men de siger absolut intet til det.

• #9   21. dec 2011 rejser den op ,, mener du når jeg triller med den? smiley

hvis du mener det, så ligger de ikke oven på hinanden, for jeg har lagt et stort tæppe ind i, et andet end det der er på billedet, og det lægger jeg dobbelt i trækkesiden, hvis man kan kalde det det, og det gør gulvet mere eller mindre lige. og så skal man huske på at det er dyr vi trækker med, så du kan ikke bare sige nå nu går vi, og så trække afsted som var det en tøj kuffert, heller ikke selvom der kun er en hund i. du skal hele tiden forsøge at holde det lange håndtag som du trækker i, i en bestemt vinkel så de ikke falder over på siden. men mine piger ligger sig alle samen med hovedet mod det store gittervindue der er foran, og så med numserne mod trække retningen, og så ligger de bare og kigger.

• #10   21. dec 2011 hehe de har fundet ud af det så

• Annica P
    Annica P Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #11   21. dec 2011 Selina P; den ser rigtig fin ud smiley

En Lhasa apso vejer ca mellem 4,5 kg og 8 kg,, Da jeg skal have en hanhund (tror jeg) så skal jeg jo forvente at det er mellem 5,5 og 8 kg,, så det vil være fint med en på hjul,, smiley
    Der skal kun kunne være én hund i smiley (bor desværre et sted hvor vi kun må have en hund af gangen.)

• #12   22. dec 2011 Annica P

jamen den kan sagtens være deri smiley
    vi er i hvert fald sindsygt glade for den, ikke kun mig men også pigerne, til dagligt bliver den brugt som ekstra kurv, det har vi valgt så pigerne hele tiden synes den er rar og de føler sig trykke i den.

og så synes jeg personligt at priserne på andre tasker vi har kigget på er way over the top! den her er utrolig billig smiley

Kommentér på:
Hundetaske til Lhasa apso

Annonce