Hundetaske til Lhasa apso {{forumTopicSubject}}
Jeg er på udkig efter en hundetaske til min kommende Lhasa apso. Og ja ja den er ikke engang lavet endnu (hvalpen) Men vil gerne have meget god tid til at finde det tilbehør jeg får brug for
og så er den økonomiske belastning heller ikke så stor på en gang, når man kan sprede indkøbene over tid
Da jeg ikke har bil, og bruger offentlig transport, skal jeg bruge en taske til at have ham i.
Er der nogen der har erfaring i forhold til de tasker man kan have på ryggen?? er det komfortabelt nok for hunden,, tænker på om tasken er stor nok til at hunden kan ligge ned? Jeg tænker at bevægelsen for hunden når den sidder på ryggen er mere behagelig, end når den hænger ved hoften.. men jeg har aldrig tidligere prøvet sådan en "hundetaske" så jeg ved ikke om min antagelse er korrekt.
Lytter gerne til alle jeres erfaringer med hundetasker, hvad enten det er til ryggen, hoften eller foran.
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 360 Svar: 1.373
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 21 Emner: 168 Svar: 1.189
MEN så fandt jeg den her i maxi zoo http://hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=66494
den kostede kun 325. mener jeg
apr 2010
det ville jeg nok ikke komme i den hehe
men den ser smart ud
dec 2010
dec 2010
og nu skal ts jo også kun have en hund i den
apr 2010
men den ser bestemt smart ud
apr 2010
dec 2010
men de siger absolut intet til det.
dec 2010
hvis du mener det, så ligger de ikke oven på hinanden, for jeg har lagt et stort tæppe ind i, et andet end det der er på billedet, og det lægger jeg dobbelt i trækkesiden, hvis man kan kalde det det, og det gør gulvet mere eller mindre lige. og så skal man huske på at det er dyr vi trækker med, så du kan ikke bare sige nå nu går vi, og så trække afsted som var det en tøj kuffert, heller ikke selvom der kun er en hund i. du skal hele tiden forsøge at holde det lange håndtag som du trækker i, i en bestemt vinkel så de ikke falder over på siden. men mine piger ligger sig alle samen med hovedet mod det store gittervindue der er foran, og så med numserne mod trække retningen, og så ligger de bare og kigger.
apr 2010
nov 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
En Lhasa apso vejer ca mellem 4,5 kg og 8 kg,, Da jeg skal have en hanhund (tror jeg) så skal jeg jo forvente at det er mellem 5,5 og 8 kg,, så det vil være fint med en på hjul,,
Der skal kun kunne være én hund i
dec 2010
jamen den kan sagtens være deri
vi er i hvert fald sindsygt glade for den, ikke kun mig men også pigerne, til dagligt bliver den brugt som ekstra kurv, det har vi valgt så pigerne hele tiden synes den er rar og de føler sig trykke i den.
og så synes jeg personligt at priserne på andre tasker vi har kigget på er way over the top! den her er utrolig billig
Hundetaske til Lhasa apso