{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Red Cocker Rage / Syndrom...
  • #1   25. dec 2011 Jeg har hørt om det men aldrig oplevet det.

    jeg kender så heller ingen røde cockere...


  • #2   25. dec 2011 Kan du forklare hvad det er?

  • #3   25. dec 2011 http://www.dogstuff.info/cocker_rage_syndrome.html

    Her står det beskrevet.. Men ville være dejligt at høre fra nogen der har oplevet det.. Hvornår det startede, hvordan, er det blevet bedre / kan det blive bedre osv.


  • #4   25. dec 2011 Hvornår og hvordan det er opstået, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men de røde Cockere man møder på dyreklinikken, kan man ikke stole på!
    Ikke sagt, at de ikke er søde, men de har en tendens til, at markere når man nu "trænger dem op i en krog". Hvilket man jo bliver nødt til, når man nu skal undersøge dyret. Dette sker ikke når så ofte ved de andre farver Cockere. Tværtimod er de sorte Cockere nærmere en stor undskyldning.


  • #5   28. dec 2011 Figo er rød cocker og han vil ikke gøre nogen fortræd..
    Han er evig glad og kun hvis han bliver bange brummer han men intet med alvor bag og så er det glemt 10 sek efter. smiley



  • #6   28. dec 2011 Min veninde har den lækkerste røde cocker og han er from som et lam. Havde aldrig hørt om det før denne tråd

  • #7   28. dec 2011 Jamen dejligt at høre at der findes "gode" Røde Cockere .. Min hvalp har nemlig flere gange udvist en yderst ubehagelig side af sig selv, altså ret aggresiv.. Min dyrlæge blev kontaktet, for at sikre at hun ikke havde ondt etc. Dr. Dyr oplevede med egne øjne denne adfærd, og sagde "Typisk Røde Cockere..." Det skal der arbejdes med, lige NU. Så oveni det "bare" at have hvalp, renlighed, alenehjemme, hvalpetræning, ikke bide etc. Ja, så "kæmper" vi også en del med aggresiv adfærd. (ikke mad-relateret) Det er bare rigtig hårdt og jeg er meget ked af det.. Derfor ville jeg sådan ønske at der var flere herinde der havde oplevet noget ligende, eller havde hørt om det.. smiley

  • #8   28. dec 2011 Jeg har desværre set det flere gange, desværre fordi jeg ikke bryder mig spor om at generalisere.

    Vi har og har haft flere røde cocker spaniels i nærheden,

    bla. en kastreret hanhund på fire år, som umiddelbart virker sød og omgængelig, alligevel ender det helt galt hver gang hundene har hilst, så det er vi holdt helt op med.

    En tæve på tre år, som bed mennesker nærmest umotiveret, det endte med aflivning.

    En kastreret hanhund på tre, som sammen med en shæfer åd postbuddet.

    Samt et par steder ungerne bare IKKE skal ind og rasle.

    Jeg ved ikke hvad det skyldes, men jeg har tit undret mig over, særligt den røde variant af racen, virker til at være mere fremme i skoene.
    Jeg kender absolut intet til racen, men har tænkt om det måske var en



  • #9   28. dec 2011 ups..blev ikke helt færdig smiley

    Jeg havde tænkt om det måske er en gren af racen, som bliver avlet til at andet formål, fks. jagt?
    Som det er tilfældet ved en race som labrador, eller boxer.


  • #10   28. dec 2011 Har aldrig hørt om det og jeg har da de fineste røde cocker på snart 3 år og hun er from som et lam over for alle.. nå der kommer folk på besøg her så glædes tisser hun hvis de nusser hende lige nå de kommer ind af døren hun gør det ikk nå de er kommet ind og har sat sig og der lige kommer ro over det hele..

    herka n vi gøre alt med vores hund og det samme kan min datter på lige over 1 år.. hun kan tage legetøh ud af munden på hende og hendes griseøre.. plus hive hende lidt i ørnene og sådan...

    Plus vi intet problem har med hende omkring andre hunde.. hun er sååh sød og kærlig


Kommentér på:
Red Cocker Rage / Syndrom...

Annonce