{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Ihh nu er det snart min tur :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden jeg var 15 år (er 21 nu) været forelsket i bullmastiffen og vidst at sådan en skulle bare være min første egen hund.
Nu har jeg endelig fået en hverdag hvor der er tid og rum til en hund, vi er flyttet i et hus uden for byen, jeg arbejder ikke så meget mere og så går det fantastisk med kæresten.
Jeg har været så heldig at kunne lave en udstationerings aftale med i mine øjne den bedste kennel i dk og så skulle jeg bare vente på den rigtige hvalp.
De havde et kuld i finland fra sidst i okt men jeg regnede med det først blev fra et andet kuld til sommer, men så ringende de d. 23. dec og sagde at de har en fin lille tæve til mig - det var nok lige den bedste julegave jeg kunne ønske mig smiley
De er fløjet til finland for at hente hende og hendes bror i dag og så må jeg hente hende i uge 1 og ihh hvor er jeg bare spændt smiley
Jeg fik en fatboy sækkeseng i julegave, har bestilt en masse ting på nettet som jeg går og venter spænt på og så var jeg lige i maxizoo i går og hente det sidste, så nu må hun altså gerne komme smiley
Jeg skal ikke ret meget i skole her i januar da jeg starter i praktik i feb, så vi har rigtig god tid til at lære hinanden at kende og skal starte på et hvalpe hold allerede fra midt januar, så det hele er bare så perfekt smiley

Ville bare lige dele min glæde med jer - god onsdag til jer derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihh nu er det snart min tur :D
Kommentér på:
Ihh nu er det snart min tur :D

Annonce