{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem skal passe hunden??
  • #1   30. jun 2006 Ja men så kender I jo også Stefan, jeg mente en vildt fremmed

• #2   30. jun 2006 kender ingen jeg vil overlade mine hunde til, så er hjemme år ind og år ud.

• #3   30. jun 2006 jeg kan da godt lade andre passe min hund men det skal da være nogen der kender ronja

• #4   30. jun 2006 Okay jeg ville i hvert fald ikke turde og overlade min hund til en jeg ikke kender. Jeg tror egentlig jeg ville tage livet af Cheri, hvis jeg gjorde..
    Tja tror nu egentlig heller ikke jeg ville overlade Cheri til hvem som helst selvom jeg kendte dem..

• #5   30. jun 2006 imens jeg har boet her hvor jeg gør (i 4 år) har jeg kun fået mine passet 1 gang og det var fordi jeg skulle til sjælland til sælvbryllup og der blev de passet i et hunde pention og han er også dyrlæge men det er noget vi MEGET SJÆLDENT GØR....

• #6   30. jun 2006 Kan også sagtens lade Cheri passe, men det skal være nogle jeg har tillid til og hvor jeg ved at Cheri har det godt

• #7   30. jun 2006 Selvom man tjekker, hvor sikker kan man så være på at hunden vil få det godt... Der er jo folk der råber og slår ud efter deres hund

• #8   30. jun 2006 Tror jeg heller ikke, men jeg ville bare have en dårlig fornemmelse i maven, hvis jeg skulle overlade min hund til en fremmed... Man ville jo heller ikke overlade sit barn til en fremmed vel??

• #9   30. jun 2006 Indtil videre har jeg takket nej til 2 ferie gange i toscana med stort set alt betalt *GG*

De gange jeg har været på ferie, har Fie været med

• #10   30. jun 2006 Kender det godt Team Vapperne, har selv lige stået i situationen da Cheri kom i løbetid for første gang

• #11   30. jun 2006 hejsa

Vi har en kammerat, som Vanni altid er henne hos, når han skal passes, de to - altså kammeraten og Vanni hygger sig rigtig meget sammen, derfor er det altid ham vi henvender os til, hvis vi skal noget og vi ved at det tager længere tid..

• #12   30. jun 2006 Emma er altid i pension......en pension, som vi nøje har udvalgt ud af mange......jeg kender ingen som jeg vil overlade hende til.....ikke fordi de er dårlige mennesker...slet ikke....men ingen af vores venner har hund og de har derfor intet begreb om at passe en hund i længere tid....en enkelt dag eller 2 kan gå.

Emma elsker hendes lille "sommerhus" og hun har det super godt der....jeg kan med god samvittighed tage afsted.....i år skal hun dog med på ferie....vi var for sent ude og så skal hun altså ikke passes andre steder.

• #13   30. jun 2006 Vi kan godt tage hende..? Bor i Taastrup og har kun en lille hunhund herhjemme.. Vi bor i en 47 m2 ejerlejlighed og har en have på omkring de 30 m2 vil jeg gætte.. Og så vil der selvfølgelig blive gået nogle gode ture med hundene.. Du er velkommen til at skrive, hvis det er noget du har lyst til..

• #14   30. jun 2006 Jeg hverken kan eller vil undvære mine hunde så jeg har ikke været på ferie siden jeg fik Gizmo og det kommer jeg heller ikke uden dem... Jeg ville aldrig lade mine hunde passe for selv at tage på ferie... Om det så er nogen jeg kender eller ej.. Gizmo hader at være væk fra mig, han har 1 gang sovet hos min mor og han nærmest overfaldt mig af glæde bagefter og han veg ikke fra min side i 14 dage og min mor hun skulle bare holde sig væk.. han er normalt meget glad for hende men nej de 14 dage skulle hun i hvert fald ikke prøve at nuppe ham igen!!!! Så jeg vil hellere sove i arm med mine skønne hunde end overlade dem til andre...

• #15   30. jun 2006 Hov. Mit indlæg kom ind i den forkerte tråd.. hehe.. Pinligt..

• #16   1. jul 2006 Hannibal er meget uadvendt og ville være lykkelig for at komme hen hvor som helst, bare der var noget nyt og spændende han kunne glo på og snuse til, men han vil, så vidt muligt, altid blivet passet hos familien, har 3 valgmuligheder som alle har hund og have, så det skal sørme times dårligt hvis en af disse ikke kan...
    Kan det ikke lade sig gøre hos familien, ville vi selvf. undersøge grundigt hvor det skulle være, og ellers ikke ha' nogle større kvaler over det når vi fandt det rette sted...
    Vi var på en lille tur for nyelig, hvor han blev passet i et par dage, og i følger svigerne, opdagede han aldrig vi var smuttet. Så fik man lige den, efter at ha' brugt 3 dage med ondt i maven af bekymring over hvordan hunden nu havde det. smiley

Kommentér på:
Hvem skal passe hunden??

Annonce