469 visninger
|
Oprettet:
AD og HD eller kun? {{forumTopicSubject}}
Eccola er jo i løbe tid nu og så skal der går 3 måneder inden hun skal have taget billeder
men nu kommer jeg pluslig i tvivl om jeg kun skal tage HD billeder eller om jeg skal tage begge dele (AD og HD)
Pris forskellen er 200 kr. så det er jo ikke det vilde
Bergamascoerne har ingen avls restikstioner og i hendes kontakt med opdrætter står der kun HD billeder...
Hvad ville i gøre?
Og sidste spørgsmål prisen for registering/bedømt er 170 men er det for både ad og hd eller kun for en af tingene ?
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.355
det jo dejligt at vide og når prisforskellen er så lille hvorfor så ikk få vished?
der er slet ingen restriktioner på min og alligevel skal (er) de tjekkes for:
øjenlysning
patella
HD + AD
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
AD vil jeg få taget, da jeg aldrig så meget som ville overveje avl på en hund der havde mere end 0 på albuerne. Så hellere avl på en hund med C hofter.
Gigt/bruskdannelser/ledskader i albuerne, kan være langt mere smertefuldt end hd (selvom det også kan være slemt nok).
Prisen du nævner, har jeg ingen tjek på.
Ved at man betale DKK for hver enkelt rekvition/bedømmelse. Hvad din dyrlæge skal have for det, ved jeg ikke
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 374 Svar: 2.882
Kennel Diamond once, altså som jeg hører det så er HD ved og være et varmt enme i sverige i denne race, det er ikke noget man snakker om (de vil faktisk ikke høres ved det) men fra krogene kommer det stille og roligt frem med tilfælde...
Så jeg kan ikke rigtig spørge nogle steder om der er andre ting som de lider af, for svar vil være bergamascoerne har ingen problemer med helbredet...
Så jeg har bare besluttet at HD skal være på plads også lige så meget for at have min ryg fri på det punkt og så ved jeg hvordan det at stå med en opdrætter så ikke giver en krone tilbage overhovedet selvom hun burde.
Lea A Mange tak er også stolte af dem
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
AD og HD eller kun?