{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  berner sennen foder
  • #1   5. jan 2012 Ville sige at dia dog er godt, og sundt, man du kan sikkert godt få foder med på mer betaling smiley

• #2   6. jan 2012 jeg fordre berner med kingsmoor og de er store, stærke, flotte og sunde. Vokser ikke for hurtigt og trives fantastisk.

Når mine hvalpe flytter hjemmefra får de 4 kg med her fra.

• #3   6. jan 2012 Først og fremmest tillykke med det nye lille familiemedlem. smiley

Og så som de andre siger, fortsæt for guds skyld med det samme foder som avler har brugt, ellers står du med en hvalp med diarre og ondt i maven - de kan slet ikke tåle et foderskift i.f.m. en i forvejen lidt stresset flyttesituation.

Når hvalpen så er faldet godt til om 1 md. eller måske længere, så vurder, om det foder du bruger er ok.

Gode fodertyper til hvalpe af store hunde er f.eks. Taste of the wild, Wolfsblut, Tholo, Acana, Kingsmoor, Flatazor, Arion etc. Der er både tilskud af ledopbyggende mineraler i alle, og de de første af dem (de dyreste) er kornfri, de sidste indeholder majs eller ris, hvilket jeg finder ok, så længe de kommer lidt nede af ingredienslisten.

Vi bruger så som ekstra ledopbyggende element Vital-animin, men der er så mange andre muligheder af mineraltilskud, det er bare vigtigt at focusere lidt på ledopbygningen, det er jo store hunde med lidt anlæg for ledproblemer.. Lidt A38 er også en god ting.

Der er iøvrigt en gruppe for berner sennen herinde, der kan du få en masse råd. Men den har du måske allerede fundet ? smiley

• #4   7. jan 2012 Hej alle tusinde tak for det gode svar, men problemet er at det er et rigtig skod foder som opdrætter foder med, og jeg vil jo selvfølgelig hvalpen det bedste smiley og sam´s field er nemlig også baseret på kylling kyllingelever og der er 65% rent kød i smiley og vil synes dette er et godt foder til min lille bamse smiley kirsten tusinde tak for det gode råd, nej har ikke fundet gruppen her inde, vi kan slet ikke vente til Boris kommer hjem her den 14. Januar smiley

Kommentér på:
berner sennen foder

Annonce