Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvis????
  • #1   13. jan 2012 Det kunne være rart for den der bliver afvist.. Ellers har de ikke en chance for at ændre det.

• #2   13. jan 2012 Det var nemlig også det jeg tænkte smiley jeg ville gerne der blev skrevet hvorfor hvis det var min hund der blev afvist! smiley

• #3   13. jan 2012 Stinne - enig!

• #4   13. jan 2012 Ofte får man bare et grimt svar

• #5   13. jan 2012 Og når man så skriver hvorfor man afviser - ja så får man en kæmpe sviner.
    Skal der indføres en "Kryds af" funktion burde der så også være en katapult knap til sådanne brugere.

• #6   13. jan 2012 nogle afviser bare for at afvise smiley !! vil jeg godt lige have lov at påpege..

lad os nu sige den her 11 årig pige , har kæmpet sig igennem at få lavet en profil til sin hund, hun har ksrevet så godt som hun kunne, og beskrevet med få meget sigende ord. alligevel siger folk "afvis" skønt den lille søde pige har brugt tid på at skrive så godt hun kunne. og stolt vil vise sin hund frem.. pigebarnet skal da lige have en chance. hallo..
    ^set for et par dage siden, afvist 3 gange. hvorefter der så endelig var en venlig sjæl der fortalte hende o privat besked der skulle stå en smule mere......... venlighed , det kommer man langt med ... husk det... de skyldige der ude smiley børn skal også være her.

• #7   13. jan 2012 Det er da det mindste man kan gøre, lige at skrive "Afvist på grund af for lidt tekst" f.eks =)

• #8   13. jan 2012 se lige nu er der en hund med 10 afviser ingen af dem skriver hvorfor..

• #9   14. jan 2012 Hvis jeg en sjælden gang afviser, skriver jeg heller ikke hvorfor..
    Har før oplevet at afvise og give en begrundelse. eks. at der skal være mere end 1 billed da det er et galleri..
    og takken var en dårlig bedømmelse af mine hunde og en sviner om dem..

så ja.. skriver ikke for at undgå en masse bøvl smiley

men egentligt ville det hele være nemmere hvis man ikke kunne bedømme andres hunde negativt smiley

• #10   14. jan 2012 Folk har nok ikk tid, med alle de afvisninger smiley

• #11   14. jan 2012 Hvis en listehund afvises,jeg har da ikke set listehunde forsøgt komme ind i meget lang tid,look a like listehunde ønsker jeg bestemt ikke at forholde mig til,da selv ikke såkaldte eksperter er i stand til at bevise det,så hvordan skulle vi HG brugere kunne det!

• #12   16. jan 2012 Godt spørgsmål!

• #13   16. jan 2012 denne tråd er nok meget relevant

http://hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=496209

• #14   16. jan 2012 Ved godt det er forkert da det ofte ikke er de samme hunde/ejere som bliver afvist men, en af grundene til jeg efterhånden sjældent skriver hvorfor jeg afviser er at jeg er lidt træt af at gentage de samme grunde igen og igen. Jo det er forkert men sikkert også ganske menneskeligt.

En andener at jeg ikke gider modtage sure brev fra ejer hvor jeg bliver gjort ansvarlig for samtlige 50 afvisninger. Så er jeg nemlig en grimmer en er jeg. Er jeg nu stolt af mig selv? hvor ond kan man værre ETC.

Gider det bare ikke mere.
    Jeg afviser når jeg syndes der er grund til at afvise.
    Jeg skriver hvorfor hvis jeg syndes jeg har overskud til at trække på skuldrene over evt negative reaktioner, ellers skriver jeg ikke.

• #15   17. jan 2012
    Jeg tænker lidt at hvis man vil følge reglerne. Og man agerer på baggrund af regler fremsat, så burde dette også viderefølges.
    Det betyder både at en sur bruger der sender pb efter afvisning med rette kan henvises på en ha'er, og man er i sin fulde ret til at blokere vedkommende også.

Jeg kan måske godt forstå nogle af de sure reaktioner, når muligheden for blankt at afvise er der.

Det at man nemt kan afvise, som anonym og uden begrundelse, kan jeg godt forestille mig kan give anledning/åbning for at misbruge sin stemme. Derved kan man nemmere ignorerer hg's regler, og stemme partisk eller udfra egen personlig interesse, fremfor for hg's interesse. Som bl.a. også lyder på at hg skal være et behageligt sted for alle at være.

Det ville da nok virke mere seriøst og upartisk hvis man lavede obligatoriske begrundelser som årsag til afvisning på baggrund af et tydeligt og klart sæt regler.
    Det ville nok aldrig kunne undlades nogle useriøse afvisninger, men det kunne måske nok reducere dem samt. at dem der måske mener en seriøs interesse i at blive medlem af hg ville have en brugbar kritik at forholde sig til det på. Det ville sandsynligvis både være med til en mere konstruktiv tone samt give noget konkret at rette op på for at blive optaget herinde, og antallet af folk der tager kritikken personlig, ville nok også falde, eftersom det er sværere at fantasere tingene personligt når der er givet en konstruktiv og flink begrundelse.

• #16   17. jan 2012 Enig med frøen freja smiley

• #17   17. jan 2012 Frøen Freja: Admin blander sig ikke i private mails. Klager over brugere er prøvet.

• #18   19. jan 2012 Calle

Så er det man snildt kan sætte folk på filter. Af det jeg har fået oplyst af ha' ere da er det bl.a. det det er beregnet til smiley

Kommentér på:
Afvis????

Annonce