ghita umulig hjælp søges. {{forumTopicSubject}}
Hej i dejlige hundemennesker,hvor har jeg lært meget af jer,bare ved at følge med hver dag, det skal i have stor tak for,men nu har brugbrug for hjælp,jeg mistede pjuske for tre uger siden hun sov ind i mine arme,jeg blev så bange at jeg trykkede på vores alarmknap bor i handicapbolig,så de kom jo styrtende men hjalp mig sagde at jeg jo aldrig brugte den så de forstod godt der gik panik i mig,nu er ghita vendt 100 gr.hun kan ikke tåle andre hunde mere selvom hun har kendt dem fra hvalp,men hun var jo vant til at pjuske så om det var farligt så turde hun godt,hun spiste ikke rigtigt i tre uger katten hang pelsen på et skelet hun spiste slet ikke men gik og miavede,det var bare frygteligt så nu har jeg købt en cavaler king charles spaniel på 5 år,ejeren døde hun er meget nem lidt forsømt,men eller dejlig katten putter sig ind til hende for hun er jo stille og rolig,så hun er begyndt at spise igen ghita er så småt også begyndt,men hun vil gerne lege det vil trille også som hun hedder men så lige pludselig lægger hun en pote på trille hvorfor?? så lægger trille sig ned.unskyld det lange brev men ønsker nogle kan hjælpe os.
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.462
Poten kan være mange ting, men umiddelbart tror jeg det er leg og måske Trille ikke er så vant til andre hunde?
Min gamle dame herhjemme leger også med poterne og mange hunde reagere ikk altid positivt på dette.
Kram til dig fordi du måtte igennem det med pjuske.
okt 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 55
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.551
Er ked af at du mistede Pjuske men dejligt at du og Ghita har fået en ny hund i jeres liv!
Knus herfra
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
jeg tolker det som om hun forsøger at opmuntre ham til lidt sjov og ballade og nogle gange virker det også.
er ked af at høre om din hund, men tillykke med den nye
dec 2008
okt 2007
dec 2008
Hvis ellers ikke de snerrer og knurrer af hinanden, ville jeg ikke være bekymret
dec 2008
Denne video er godt nok fra Polly var hvalp, så der er temmelig meget gang i hende, men der kan du se, hvordan Disen lægger sig hver gang Polly kommer farende. Det er stadig sådan de leger og hun gør det også, hvis Polly lægger sin pote på ryggen af hende. Er det lidt som det?
okt 2007
dec 2008
Og jeg synes også, det er hurtigt, de har fundet ud af det sammen, især når man tænker på, de begge er voksne. Det er da også skønt, at den du havde i forvejen har lyst til at lege selvom den er trist over tabet af den anden. Jeg håber, du får rigtig meget glæde af at have dem sammen
dec 2008
Kan det aldrig bare være leg og for at vise, at selvom det er mig, der bestemmer, kan vi godt lege? Som sagt er det ubetinget Disen, der bestemmer herhjemme (altså blandt hundene :D), men det er ALTID hende, der kaster sig ned på gulvet, når de leger. Polly lægger ælige præcis sit hovede på hendes skulder eller "klapper" hende lidt med poten på ryggen og Disen lægger sig så på ryggen hvorefter de "bider" lidt i hinanden og "bokser".
Når de leger noget med fart, som på videoen, er det det samme. Polly farar hen mod Disen, som kaster sig på gulvet og så "slås" de mens Polly står over Disen.
okt 2007
okt 2007
dec 2008
Det med at tage hovedet ind under maven og skubbe, gør begge mine også når de leger. Igen, det er rigtig svært at sige, når man ikke fornemmer stemningen mens det står på. For mine er jeg slet ikke i tvivl om, at det er leg og de er begge med på den.
Men hvis du ikke vil have det, kan du måske prøve at sige nej eller at distrahere den, der gør det med noget legetøj, en guf eller hvad de nu kan lide og få hende til at koncentrere sig om det.
Palle
Ok så er jeg med igen. Jeg er nemlig ret sikker på, mine er enige om, at det er for sjov
okt 2007
dec 2008
okt 2007
men det er dejligt man bliver jo lidt skeptisk om man nu har gjordt noget
forkert ikke skulle have hentet trille men meget glad for din hjælp er sikker på de bliver rigtig gode veninder endnu engang tak.
ghita umulig hjælp søges.