{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

ghita umulig hjælp søges. {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige hundemennesker,hvor har jeg lært meget af jer,bare ved at følge med hver dag, det skal i have stor tak for,men nu har brugbrug for hjælp,jeg mistede pjuske for tre uger siden hun sov ind i mine arme,jeg blev så bange at jeg trykkede på vores alarmknap bor i handicapbolig,så de kom jo styrtende men hjalp mig sagde at jeg jo aldrig brugte den så de forstod godt der gik panik i mig,nu er ghita vendt 100 gr.hun kan ikke tåle andre hunde mere selvom hun har kendt dem fra hvalp,men hun var jo vant til at pjuske så om det var farligt så turde hun godt,hun spiste ikke rigtigt i tre uger katten hang pelsen på et skelet hun spiste slet ikke men gik og miavede,det var bare frygteligt så nu har jeg købt en cavaler king charles spaniel på 5 år,ejeren døde hun er meget nem lidt forsømt,men eller dejlig katten putter sig ind til hende for hun er jo stille og rolig,så hun er begyndt at spise igen ghita er så småt også begyndt,men hun vil gerne lege det vil trille også som hun hedder men så lige pludselig lægger hun en pote på trille hvorfor?? så lægger trille sig ned.unskyld det lange brev men ønsker nogle kan hjælpe os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ghita umulig hjælp søges.
  • #1   13. jan 2012 Tror du skal give de 2 damer tid til at se hinanden an. De har begge lidt et stort tab og skal have lov at vænne sig til en ny hverdag sammen. Tror nok det skal komme.

Poten kan være mange ting, men umiddelbart tror jeg det er leg og måske Trille ikke er så vant til andre hunde?
    Min gamle dame herhjemme leger også med poterne og mange hunde reagere ikk altid positivt på dette.

Kram til dig fordi du måtte igennem det med pjuske. smiley

• #2   13. jan 2012 mange tak skal du have,ja det er en svær tid for os alle,det er rigtigt at de skal falde til men de sover sammen,så det er derfor jeg ikke forstår det men det er jo heller ikke alt vi skal forstå.mvh.den triste godweekend.

• #3   13. jan 2012 Tror Sarah har ret i hendes udlægning...
    Er ked af at du mistede Pjuske men dejligt at du og Ghita har fået en ny hund i jeres liv!
    Knus herfra smiley

• #4   13. jan 2012 Altså Ghita er katten og hunden, Trille lægger sin pote på den? Er det sådan, det skal forstås? Gør den det hårdt eller hvordan? Eller bliver katten sur? Min den ene hund "træder" tit lidt på katten og så går han bare, hvis han ikke gider.

jeg tolker det som om hun forsøger at opmuntre ham til lidt sjov og ballade og nogle gange virker det også.

er ked af at høre om din hund, men tillykke med den nye smiley

• #5   13. jan 2012 Ah, fik lige læst igen. Ghita er den anden hund og katten er der ikke noget med? Så den nye hund lægger poten på den gamle hund? Jamen det gør mine også, når de vil lege. Er det noget, der sker noget ved eller som den gamle hund reagerer negativt på?

• #6   13. jan 2012 hej nej hunden er trille ,katten hedder amanda,det er heller ikke nemt,men det er den nye hund hun gør det på og straks lægger trille sig ned det er det jeg ikke kan lide,og så at hun er blevet sådan gør af alt og alle det har hun aldrig gjordt før,men da havde hun jo også pjuske til at passe på,katten er meget glad for dem begge han er også special,nu køre jeg elkøretøj så han sidder oppe i kurven og så hopper han af imens jeg handler i rema når jeg kommer ud hopper han op igen folk er helt vilde med ham.god weekend til jer alle.

• #7   13. jan 2012 Hm, ja det er jo svært når man ikke lige kan se dem gøre det. Disen lægger sig også tit ned for Polly når hun kommer for at lege. jeg tolker det som et signal om, at der er fred og ingen fare og det er ok at lege. Normalt er det Disen, der bestemmer, men i de situationer er det som om, hun lader Polly være ovenpå.

Hvis ellers ikke de snerrer og knurrer af hinanden, ville jeg ikke være bekymret

• #8   13. jan 2012 http://hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=29472

Denne video er godt nok fra Polly var hvalp, så der er temmelig meget gang i hende, men der kan du se, hvordan Disen lægger sig hver gang Polly kommer farende. Det er stadig sådan de leger og hun gør det også, hvis Polly lægger sin pote på ryggen af hende. Er det lidt som det?

• #9   13. jan 2012 Hej Marianne ja lige akkurat,så er jeg mere rolig,det er rart man kan spørge og så få svar så falder man jo også til ro,nej de leger alle tre sammen,ud og ind af hundelemmen så fare de rundt i haven,men her hvor jeg bor er der dejlige stier uden store hunde,så trille træner jeg med indkald og gå uden snor,hun er meget dygtig,lærenem har kun haft hende i ni dage,men da de kom med hende var det ligesom hun havde boet her altid fandt hurtig en seng hun syntes om det var så det,kan stå ved siden af hianden og spise de er nogle gode vapser jeg har.

• #10   14. jan 2012 Det lyder som om, de fungerer rigtig fint sammen allesammen, synes jeg, så du behøver garanteret ikke bekymre dig :).Men jeg kender alt for godt det med, at man lige ser en adfærd, man ikke helt kan greje og begynder at spekulere over, om det nu også er ok.

Og jeg synes også, det er hurtigt, de har fundet ud af det sammen, især når man tænker på, de begge er voksne. Det er da også skønt, at den du havde i forvejen har lyst til at lege selvom den er trist over tabet af den anden. Jeg håber, du får rigtig meget glæde af at have dem sammen smiley

• #12   14. jan 2012 Palle
    Kan det aldrig bare være leg og for at vise, at selvom det er mig, der bestemmer, kan vi godt lege? Som sagt er det ubetinget Disen, der bestemmer herhjemme (altså blandt hundene :D), men det er ALTID hende, der kaster sig ned på gulvet, når de leger. Polly lægger ælige præcis sit hovede på hendes skulder eller "klapper" hende lidt med poten på ryggen og Disen lægger sig så på ryggen hvorefter de "bider" lidt i hinanden og "bokser".

Når de leger noget med fart, som på videoen, er det det samme. Polly farar hen mod Disen, som kaster sig på gulvet og så "slås" de mens Polly står over Disen.

• #13   15. jan 2012 Hej Palle og marianne,det er lidt svært for mig nu,men ghita er nu begyndt at gå ind under maven og skupper til hende ligesom hvalpe gør,jeg syntes det er mærkeligt,men så i dag var ghita helt anderledes,da vi kom ned til marken løb nogle af hendes venner og legede,pludselig var hun med i legen så jeg blev så glad,men flere gange kom hun hen til trille men hun var lidt bange så ville ikke deltage i legen,da jeg så fløjtede i fløjten kom hun omgående satte sig op ved siden af trille så gik det hjemad,vi var dårligt kommet inden for døren så hoppede hun op på ryggen med begge poter og så under bugen nu er ghita lille så der sker ikke noget men for mig er det en uønsket adfærd som jeg gerne vil stoppe når jeg ved hvad det er.undskyld mine mange spørgsmål har ingen at tale med om det.mvh.Inge

• #14   15. jan 2012 der skulle stå skubber.

• #16   15. jan 2012 Inge
    Det med at tage hovedet ind under maven og skubbe, gør begge mine også når de leger. Igen, det er rigtig svært at sige, når man ikke fornemmer stemningen mens det står på. For mine er jeg slet ikke i tvivl om, at det er leg og de er begge med på den.

Men hvis du ikke vil have det, kan du måske prøve at sige nej eller at distrahere den, der gør det med noget legetøj, en guf eller hvad de nu kan lide og få hende til at koncentrere sig om det.

Palle
    Ok så er jeg med igen. Jeg er nemlig ret sikker på, mine er enige om, at det er for sjov smiley

• #17   15. jan 2012 hej i rare medlemmer som har givet sig tid til at hjælpe mig ,, i går kom min veinde på besøg med hendes hund,en chi den gjorde det samme som ghita gør,straks gik de i gang med at lege nu er de jo hvalpe begge to,de faldt så omkuld da de livede op igen var det ghita der gjorde det straks var legen igen igang,ud og ind af lemmen det var dejligt at få bekræftet,så er enig med dig marianne at det for mines vedkommende er leg.tusind tak for hjælpen.

• #18   15. jan 2012 Det var så lidt. Skulle det være en anden gang. Godt at høre, at du er beroliget og at vapperne er glade og bare hygger sig sammen smiley

• #19   15. jan 2012 ja marianne nu kan jeg se at man godt kan misforstå hundens adfærd
    men det er dejligt man bliver jo lidt skeptisk om man nu har gjordt noget
    forkert ikke skulle have hentet trille men meget glad for din hjælp er sikker på de bliver rigtig gode veninder endnu engang tak.

Kommentér på:
ghita umulig hjælp søges.

Annonce