293 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Hjælp til Løbetid... Hjælp til Løbetid...
Chiwa kom i løbetid i Mandags (6dage siden) Det var ihvert fald der vi kunne se blod første gang, dette er hendes anden løbetid...
Nu undrer jeg mig så over hvorforhun løfter halen, og er villig, hun lod min forældres hun der ER kastret få fuld adgang her i fredags og han parrede hende nogen minutter. Er det mig der har misforstået noget eller plejer tæverne ikke først at være villig i den periode de er frugtbare, hvilket hun jo ikke burde være endnu?
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Nu er der så kun en hun der har prøvet parre Bella og det var åbenbart også der hun var frugtbar, for det var i slutningen af hendes løbetid.. Men hun tog altid halen til siden når vi gnubbede hende op på ryggen/bagdelen.. Er det ikke også en indbydelse?
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.099
Men kan det så være fordi hun overhovedet ikke har blødt i starten af løbetiden, ville have opdaget hvis hun havde blødt før, for hun sover i en hvid stol.... Og har lyse kurve...
jun 2005
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Men de første par gange, er blødningen meget forskellig. Så det er meget muligt, at hun måske har været i løb i længere tid end du tror. De tisser som regel mere, når de skal til at i løbetid, så måske du har bemærket andre tegn?
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
jun 2005
Så tror jeg det er tid for at Kærsten og lille Boss, tager et par dage hjem til dem selv....
Så der ikke sker nogen skader...
jan 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 52
Kender en der har rottweiler og en af hans tæver er bare klar på 7 dagen, så det kan variere meget.
Hilsen Susanne
Hjælp til Løbetid...