293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til Løbetid... Hjælp til Løbetid...

Chiwa kom i løbetid i Mandags (6dage siden) Det var ihvert fald der vi kunne se blod første gang, dette er hendes anden løbetid...

Nu undrer jeg mig så over hvorforhun løfter halen, og er villig, hun lod min forældres hun der ER kastret få fuld adgang her i fredags og han parrede hende nogen minutter. Er det mig der har misforstået noget eller plejer tæverne ikke først at være villig i den periode de er frugtbare, hvilket hun jo ikke burde være endnu?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Løbetid...
  • #1   2. jul 2006 Der plejer at være en bestemt periode hvor hundene er villige (oftest også der de er frugtbare).. Så lyder også mærkeligt i mine ører..
    Nu er der så kun en hun der har prøvet parre Bella og det var åbenbart også der hun var frugtbar, for det var i slutningen af hendes løbetid.. Men hun tog altid halen til siden når vi gnubbede hende op på ryggen/bagdelen.. Er det ikke også en indbydelse?

• #2   2. jul 2006 Det er meget tydeligt at hun er villig, for halen ryger til siden på sådan en helt speciel måde som man sjældent ser normalt....!

Men kan det så være fordi hun overhovedet ikke har blødt i starten af løbetiden, ville have opdaget hvis hun havde blødt før, for hun sover i en hvid stol.... Og har lyse kurve...

• #3   2. jul 2006 Come on, der må der være en enkel lille kennel ejer til stede.....

• #4   2. jul 2006 Jeg er ikke helt sikker i min sag...

Men de første par gange, er blødningen meget forskellig. Så det er meget muligt, at hun måske har været i løb i længere tid end du tror. De tisser som regel mere, når de skal til at i løbetid, så måske du har bemærket andre tegn?

• #5   2. jul 2006 Det er jo muligt at hun ik kun er på 6 dagen - men reelt oppe mod fx 9ende dagen - og så passer det jo med højløbsk... !! Smiler...

• #6   2. jul 2006 Tak for svarene....

Så tror jeg det er tid for at Kærsten og lille Boss, tager et par dage hjem til dem selv....

Så der ikke sker nogen skader...

• #7   3. jul 2006 Hej.
    Kender en der har rottweiler og en af hans tæver er bare klar på 7 dagen, så det kan variere meget.
    Hilsen Susanne

Kommentér på:
Hjælp til Løbetid...

Annonce