{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  graver godbid til :D
  • #1   20. jan 2012 arrrmen så sød smiley
    hvis det er en godbid de ikke lige gider spise nu og her, gemmer de dem. Det klammeste loke har gemt, var mens jeg boede alene med ham i min lejlighed, der gik han et grisse øre, det fandt jeg så om aftenen da jeg skulle i seng....... godt snasket til i min hovedepude.. puha.. skiftede både lagen, dyne og pyse betræk den aften smiley haha .. selvom det var gjort 2 dage før.. eiiih.. smiley
    ude i hndeskoven gemmer ludo altid godbider, han fatter bare slet ikke hvor de bliver af, han graver dem ned, og så kommer der en anden hund og spiser den, når han så kommer tilbage til hullet og tror han skal have guf, så niks, det er bare væk, så ser han skuffet ud smiley .. ehehe

• #2   20. jan 2012 Hahaha...ja, Lia gør nøjagtig det samme og så helt uden dyne, hun bruger "usynlig jord".

• #3   21. jan 2012 Gizmo graver ikke som sådan indenfor, men går gerne rundt og gemmer i hjørnerne *GG*. Hvis man man så spørger om han har gemt den godt, så kigger han fornærmet på en og flytter det han har gemt smiley

• #4   21. jan 2012 Ej nogle søde hstorier.. hahahaha smiley
    - hvor er det fint smiley

• #5   21. jan 2012 Basco gør det også smiley Han har nogen gange gemt det i hjørnet af sofaen, så skubber han den ned mellem armlænet og puden og "dækker" den til med tæppet fuldstændig som din gør smiley Eller også "gemmer" han den langs panelerne og tror at ingen kan se den smiley SÅ hyggeligt smiley

Kommentér på:
graver godbid til :D

Annonce