Nårh nogen der vil have update på Sille? {{forumTopicSubject}}
Til dem der ikke har fuldt med, så er der lige hele romanen
Sille blev indlagt onsdag d. 18/1 pga voldsomme blodige opkastninger. Hun var meget dehydreret da hun kom derned, og fik væske. Hun kastede ikke op mens hun var dernede. Og kom hjem da væskebalancen var i orden om aftenen.
Torsdag aften begyndte med diarre. Fredag aften med blod i, og lørdag morgen blev hun indlagt.
De kunne kun finde ud af at hun havde en infektion et sted, men ikke hvor. Hun fik antibiotika. De regnede med at det var noget, der var gået fra maven (opkast) til tarmene (diarre).
Derudover var hun igen lidt dehydreret, så hun fik væske. Levertallene var påvirket, men det var de ikke urolige over, da de mente det var fordi hun ik lige fik så meget mad.
Men Kaliumtallet var lagt, og DET var de bekymret for. Så hun fik Kalium pr. drop.
De beholdte hende søndag.
Mandag fik jeg hende hjem.
UPDATEN:
I dag (torsdag) har hun så lige været til tjeck dernede. Kaliumtal var stadig pænt. I den lave ende af normalt. Levertal var normale. Og infektionstallet var faldet fra 88 til 34 mener jeg, og det skal være under 30 eller sådan noget, men hun har antibiotika til i morgen aften. Så det skulle være fint.
Jeg spurgte om skånemaden (ris/pasta og fiskeboller) kunne gøre at hun tissede meget mere end normalt. Hun drikker ikke det mere. Men skal hele tiden ud...
De testede hende = blærebetændelse....
Så nu skal hun have medicin mod det i 10 dage. Og 10 dage efter skal jeg forsøge at tage en urinprøve fra hende, og få en til at køre ned med.
Kan jeg ikke det, skal Sille afsted igen (og hun hader bare at køre bil).
Jeg er mere end lykkelig over at der findes sygeforsikring... Ellers havde Sille kostede mig 13.000 kr indtil nu siden sidste onsdag....
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.387
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Man siger jo hunden ligner sin ejer?
Men ja... det ser ud til at det går fremad
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.387
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Ja det er hårdt når ens hund er syg... osse fordi de jo ikke kan fortælle hvad der er galt... Det er lidt nemmere med os mennesker
Nårh nogen der vil have update på Sille?