{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Hvilke hvapefoder kan anbefales til en Labrador? {{forumTopicSubject}}

Heej =D

Jeg skriver fordi jeg er i tvivl om hvilken slags hvalpefoder der ville være bedst til Kenzo - lige nu får han noget billigt som han fik derfra hvor vi har hentet ham.

Har snakket med vores dyrlæge som siger at det er lige gyldigt om det er billigt eller dyrt bare det har de vitaminer og mineraler der skal til og bare der helst ikke er mere end 1% kalk i , da hunden kan vokse for meget hvis der er mere - meeen det er endnu ikke lykkedes mig at finde noget der indeholder under 1,3% kalk , men kender jo heller ikke til det hav af forskellige slags der findes.

Derudover skulle det helst gerne indeholde omega 3 fedtsyre.

Kan i hjælpe mig? hvad skal jeg bruge??

På forhånd tak =D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke hvapefoder kan anbefales til en Labrador?
  • #1   30. jan 2012 jeg ville vælge et hvalpefoder til store racer uden oksekød, hvede og soya.

der er mange gode mærker på markedet.
    Jeg har brugt Arion premium i nogle år og er rigtig glad for det.
    Kingsmoor er dansk produceret og også et godt foder..

• #3   30. jan 2012 Tak for det - har lige siddet og kigget på Kingsmoor og det lyder da bestemt ikke helt dumt , tror jeg vil prøve at bestille sådan en lille prøvesmagning af det og se om det var noget han evt. gad spise =D og for at se hvad der 100% er i , det er ikke helt til at se med kalk osv. på nettet.

• #4   30. jan 2012 Holtevejen H - Jeg vil betale hvad det skal være for at min hund får det den har brug for - derfor jeg spørg om råd herinde jo?

Jeg har den holdning at det er lige såå vigtigt at min hund får noget ordentlig mad som at vi selv gør det - det er vores levekilde og der skal ikke spares på noget der!

• #5   30. jan 2012 Mine får alle Arion smiley

• #6   30. jan 2012 Her står hvad der er i Kingsmoor puppy

(link fjernet)

• #11   30. jan 2012 Dentzo, hvis du absolut vil have Hill's, så køb det hos f.eks. zooplus - det er meget billigere der end hos dyrlægen.

Men Hills indeholder altså temmelig meget korn, og jeg vil fan.... ikke give så høj en kg pris for korn.

Jeg bruger Arion og Flatazor, men lurer rigtig meget på at gå over på Tholo.

• #12   30. jan 2012 Nu er alligevel snakkes hvalpefoder....

Er der egentlig nogen herinde, der kender et hvalpefoder UDEN majs og korn ??

Søger nemlig selv til min vaps og nægter at betale dyre domme for fyld, som bare fiser lige igennem ham med gigaenorme mængder l*rt til følge *rødmer*

• #13   30. jan 2012 Orijen har hvalpefoder uden majs og korn. kan købes billigt på zooplus (tysk eller engelsk)

• #14   30. jan 2012 Uden korn og majs - og jeg siger igen Tholo...... smiley

• #15   30. jan 2012 Tak Tina smiley ja det lyder bestemt til at være af god kvalitet med masser gode ingredienser.
    Jeg tror jeg må ha fat i sådan en smagsprøve og se om han kan lig det smiley

Kommentér på:
Hvilke hvapefoder kan anbefales til en Labrador?

Annonce