1.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Min dumme lille Bella er indlagt :/ Min dumme lille Bella er indlagt :/

Ja så skete det forfærdelige! Min lille Bella hund har spist en frontline loppekur, plastik samt 500ml lakseolie! Øv! Hun er lige nu indlagt til observation og har fÅet opkaste middel og kul.

Den lille bandit smiley Håbede på det gik væk med alderen, men nej.. Overlever hun dette må næste forsøg være en thundershirt.. Er der nogen der har erfaring med denne??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min dumme lille Bella er indlagt :/
  • #1   30. jan 2012 Hold da op. God bedring med hende.

• #2   30. jan 2012 Har ikke personlig erfaring med thundershirts, nej, men synes det lyder som en god ide smiley

Stakkels lille vovse, hvordan har hun fået fat på det?

• #3   30. jan 2012 God bedring med hende.

Har to veninder der er rigtig glade for deres thundershirt.

• #4   30. jan 2012 Uha, stakkels lille Bella da - god bedring med hende; jeg håber, hun snart bliver frisk igen. smiley

Og så ved jeg godt, det altid er let at være bagklog... men det er en god idé at holde diverse farlige ting, som hunden kan finde på at spise, lukket forsvarligt inde i et skab eller placere det på en hylde langt over hundehøjde. smiley

• #5   30. jan 2012 knopper som håndtag forhindrer hunden i at åbne låger og døre.

• #6   30. jan 2012 Doggymom - min plejemors gamle boxer kunne åbne sådan et dreje-knop-håndtag med munden, så det er ikke altid det forhindrer hunden smiley

TS - Rigtig god bedring til din stakkels hund. Jeg krydser virkelig fingre for at hun får det godt igen!

• #7   30. jan 2012 Thundershirt er vist ikke lige det du skal bruge til det.
    Thundershirten er til hunde der er angste- og det er vel ikke angst der gør at din hund forgriber sig på ting, den ikke burde spise.

• #8   30. jan 2012 Sabina: hun kan åbne skabe - så dygtig er hun smiley Vi har tømt alle skabe hun kan nå for alt der kan spises - det er normalt kun det hun går efter, men i dag mente hun så liiiige at hun sku prøve noget nyt!

Louise: det var sørme lukket inde ;D

Doggymom: nej det gør ikke, og heller ikke børnesikringer hjælper - hun kan åbne ALT!

Lea: jo hun er angst og har været igen diverse medicin behandlinger og adfærdsterapeuter. Hun er bange for alt, bla at vi ikke kommer hjem igen og derfor søger hun føde.

• #9   30. jan 2012 Hm..........
    Jamen Thundershirten er bestemt ingen skade til.
    jeg har prøvet den på to hunde- dog med meget lille effekt.
    Ved at der er flere herinde fra der har haft langt større succes med den.
    Men hunden skal så ikke kun have den på, når I går hjemmefra.........

• #10   30. jan 2012 Var det ikke bedre den fik fred hvis den er så bange - det er da synd for den, det lyder ret ekstremt.

• #11   30. jan 2012 I kunne evt prøve det med et hundebur eller kun at have hende i et rum af gangen. Måske hun får en form for stress af at have så meget plads når i ikke er der. Men håber hun klare den smiley

• #12   30. jan 2012 Stakkels Bella. Håber hun snart er frisk igen.
    Den der med at gemme tingene, så hundene ikke kan få fat i dem, det er da ok, men her hos os har vi en bengaler (kat), som kan åbne skuffer (også dem vi andre har besvær med). Skufferne bliver tømt, hvilket har resulteret i at mine hunde har ædt sådan nogle kattepølse-guffere i folie, og de blev spist incl. folie. Derfor opbevares alt nu i et rum, hvor hunde og katte ikke har adgang:-)

• #13   30. jan 2012 Lea: nej nej - det ved jeg godt.

Lars: du afliver vel heller ikke dine babyer før alle muligheder er afprøvet??

Kristine: Hun har rigtig glad for sit bur en årgang, men er begyndt at gø fra vi går til vi kommer hjem, det kan vi ikke af hensyn til naboerne. Et rum af gangen smadre hun dørene, fordi hun vil ud til misserne. Det gik rigtig godt et langt stykke tid med at være i hele huset, hun lå bare og puttede i dynerne, men ja, ikke længere.

Lise-Lotte: så mange rum har vi ikke.

• #14   30. jan 2012 Hun er hjemme igen. Plastikken kom desværre ikke op smiley Så nu må vi se hvad der sker.. Begynder hun at kaste op/bliver utilpas, eller kommer der ingen afføring skal vi kontakte vagt dyrlægen.. Så nu mÅ vi se. Hun får sin mad i små optioner, men spiser pænt.

• #15   30. jan 2012 God bedring til hende, det er ikke altid helt nemt at sikre at de ikke kan få fat i noget de ikke må.

• #16   30. jan 2012 Nu ved jeg ikke hvad dyrlægen har sagt, men den der plastikdims kan jo godt have lidt skarpe kanter. Hvis mine har spist noget skarpt (eller jeg har mistanke om det) så får de asparges (hvis du ikke har asparges, så prøv med mindre vattotter fx dyppet i et eller andet lækkert - det skal jo så nok ikke lige være lakseolie i denne omgang, men fx leverpostej blandet op med vand), både asparges og vattotter "pakker de skarpe ting ind". Det har virket godt med mine hunde, men selvfølgelig er det vigtigt at høre på dyrlægen.
    God bedring med hende.

• #17   30. jan 2012 Lise-Lotte: tja pas, tror ikke hun skal ha andet i maven end foder, og dyrlægen lød ikke som om de mistænkte at hun har revet hul nogen steder. Hvad belæg der er for det kan jeg jo ikke svare på.. Nu må vi se, hun har lige fået det sidste foder og ligger og slapper af inden gå tur. Hun har dog ikke fået den diarre dyrlægen mente hun bør få, så hvis ikke hun har afføringer nu her må vi jo nok ringe...

• #18   30. jan 2012 Bare lyt til dyrlægen. Han har jo set hunden og ved hvad der er sket.

• #19   31. jan 2012 "Louise, vores hopper da bare op på bordet, så hvad kalder du hundehøjde?"

Susanne DKK Snob, hvad "hundehøjde" er, afhænger jo af hunden. smiley

Når min Basil er udvokset, er der vist ikke ret meget i vores hus, der hedder "over hundehøjde" længere, så der gælder det om at have alting lukket/låst forsvarligt inde i et skab, hvis han ikke må komme til det. smiley

• #20   3. feb 2012 Balders Moar: Bella har det rigtig godt igen! Så det endte heldigvis lykkeligt!

• #21   3. feb 2012 Nu handlede mit spørgsmål sådan set ikke om hvad heh har gjort rigtigt eller forkert.

Men om, om nogle har dårlig/gode erfaringer med thundershirts??

• #22   3. feb 2012 Balders moar: Ja hun er tuff er hun!

• #23   3. feb 2012 Thundershirten virkede ganske godt på Laika =)
    Synes du bør prøve den.

Og dejligt hun er god igen smiley

• #24   4. feb 2012 TrustNo1: Tak smiley Det tror jeg også jeg vil!

Kommentér på:
Min dumme lille Bella er indlagt :/

Annonce