{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Legekammerat til Fransk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

håber på at kan få nogen gode råd fra folk der har haft erfaring med fransk bulldog.
Vi har den skønneste franske bulldog, Thorkild på et halvt års tid. Han er rigtig glad for andre hunde, og vi vil meget gerne på et tidspunkt have en fransk mere og gerne en tæve, og vil derfor høre om der er nogen der har god eller dårlig erfaring når det kommer til køn, hvilken alder det er bedst at få nr 2 hund, om han skal være helt udviklet mentalt inden man anskaffer sig en ny. Vi vil jo gerne have det skal blive en fornøjelse både for os og for vores Thorkild at der kommer en mere, så vil sætte stor pris på lidt input fra folk herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legekammerat til Fransk Bulldog
  • #1   31. jan 2012 Hvis det var mig, ville jeg anskaffe en tæve. Jeg har en han og en tæve og har haft flere konstellationer mellem en han og en hun og det er altid gået godt. Igen, hvis det var mig ville jeg lade der være 2 år mellem de to hunde. Men ved ikke om der er noget der er rigtigt og forkert, blot min egen erfaring.

• #2   31. jan 2012 Jeg har ikke så meget forstand på De franske, men man siger normalt at det er bedst at vente til den hund man har bliver 2 år.Det har vi gjort og det er bare gået så godt.

• #4   31. jan 2012 tusind tak for jeres tilbagemeldinger, det vil vi helt sikkert tage med i vores overvejelser.
    Cathrine Ø - har i haft nogen problemer med at få en der er 1 år, altså tænker på at få en der ikke er hvalp. Vi har nemlig tænkt at nr. 2 kunne være en mulighed for at få en "ældre" hund der mangler et godt hjem

Kommentér på:
Legekammerat til Fransk Bulldog

Annonce