884 visninger
|
Oprettet:
hunde sko/sokker ? {{forumTopicSubject}}
Ja hvilke hunde er det man giver sko/sokker på?
jeg har en mops/jack russel og han er begyndt når vi er ude at gå at humpe og slet ikke ville sætte sin fod på jorden som om han har fået noget op i poten ? nogen gange lægger han sig ned i sneen ??? jeg kigger og har under søgt den børster sneen væk og så humper han lidt videre og så går han igen. Han virker virkelig til at det gør ondt på de små poter bagpå mest den ene bagpote. Han er ellers glad og elsker at komme ud i sneen.
Er der nogen racer der er mere sarte end andre ?
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
Jeg vil foreslå potevoks og så lige tjekke om han har sneklumper mellem trædepuderne, nogle gange kan det hjælpe at klippe hårene der og bor I i byen, så husk at skylle poterne for salt når I er kommet hjem. har han saltskader på poterne, så vil jeg foreslå at han får sko på indtil det heler op.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.624
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 1.995
Jeg har iøvrigt bemærket at min plejehund hinker lidt når vi har gået i noget tid. Tror simpelthen også det er fordi hans poter fryser.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.137
Ikke alle hunde kan lide at få sko på, til dem er pawz en god løsning.
Det er ikke noget med race at gøre om hunden er generet af det eller ej, det er induviduel fra hund til hund
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 179
når jeg kigger mens vi er ude at gå så er der ikke noget der sidder fast han har så korte hår så tror ikke jeg kan klippe det længere ned.
Louise P: kommer det af kulden han har aldrig gjort det før ja det er mest det ene bagben men det andet får også en tur nogen gange. det er kun udenfor han gør det og han begynder selv at slikke på det som om der er noget på poten. så tror ikke det har noget med en knæskal ?
jeg vil lige kigge på de futter for han skal ikke gå og have ond. tænker også hvor tit er det lige en hund ligger sig i sneen og ikke vil gå videre. så han må have ondt når vi er ude. der er intet herhjemme og der løber han rundt uden problemer.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.624
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
jeg bruger også Pawz.
Er netop kommet hjem fra en tur hvor de begge havde dem på.
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 179
hunde sko/sokker ?