{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

hunde sko/sokker ? {{forumTopicSubject}}

Ja hvilke hunde er det man giver sko/sokker på?
jeg har en mops/jack russel og han er begyndt når vi er ude at gå at humpe og slet ikke ville sætte sin fod på jorden som om han har fået noget op i poten ? nogen gange lægger han sig ned i sneen ??? jeg kigger og har under søgt den børster sneen væk og så humper han lidt videre og så går han igen. Han virker virkelig til at det gør ondt på de små poter bagpå mest den ene bagpote. Han er ellers glad og elsker at komme ud i sneen.
Er der nogen racer der er mere sarte end andre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde sko/sokker ?
  • #1   2. feb 2012 Salt på fortove og veje kan være hård ved hundepoter uanset race. Is kan skære i poterne især oppe over trædepuderne og ved nogle hunde sætter sneen sig fast mellem trædepuderne.

Jeg vil foreslå potevoks og så lige tjekke om han har sneklumper mellem trædepuderne, nogle gange kan det hjælpe at klippe hårene der og bor I i byen, så husk at skylle poterne for salt når I er kommet hjem. har han saltskader på poterne, så vil jeg foreslå at han får sko på indtil det heler op.

• #2   2. feb 2012 Jeg har nogen ballonsko fra pawz liggende som jeg bruger hvis salten begynder at genere deres poter, har endnu ikke haft dem i brug i år, men sidste år var de et hit smiley

• #4   2. feb 2012 hvis det især er det ene bagben skal du måske få ham undersøgt for patellaluxation (løs knæskal)

• #5   2. feb 2012 Jeg har ruffwear til Audi. pga sneen sætter sig i poterne - vi bor på landet, så har ikke problemer med salt. Men har faktisk ikke brugt dem de sidste 4-5 dage, for det her løse frostsne sætter sig ikke. Indtil hun kom hjem idag og kom ind på gulvet - det lød som om hun havde fået stilletter på!! Der sad store is-klumper imellem hendes trædepuder - ikke bare sne men is... Så hun må nok tilbage i skoene igen. smiley
    Jeg har iøvrigt bemærket at min plejehund hinker lidt når vi har gået i noget tid. Tror simpelthen også det er fordi hans poter fryser.

• #6   2. feb 2012 Nogle gange kan en god potecream også hjælpe, hvis man smørre godt på af det og hunden kan lade det tørre i fred. Det vil også være en god ide at skylle poterne når i kommer hjem fra en gåtur.

Ikke alle hunde kan lide at få sko på, til dem er pawz en god løsning.

Det er ikke noget med race at gøre om hunden er generet af det eller ej, det er induviduel fra hund til hund

• #7   2. feb 2012 tak for svar smiley
    når jeg kigger mens vi er ude at gå så er der ikke noget der sidder fast han har så korte hår så tror ikke jeg kan klippe det længere ned.
    Louise P: kommer det af kulden han har aldrig gjort det før ja det er mest det ene bagben men det andet får også en tur nogen gange. det er kun udenfor han gør det og han begynder selv at slikke på det som om der er noget på poten. så tror ikke det har noget med en knæskal ?
    jeg vil lige kigge på de futter for han skal ikke gå og have ond. tænker også hvor tit er det lige en hund ligger sig i sneen og ikke vil gå videre. så han må have ondt når vi er ude. der er intet herhjemme og der løber han rundt uden problemer.

• #8   4. feb 2012 hvis han slikker på poten så er det nok sneen eller saltet smiley

• #9   4. feb 2012 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.476453670447.262033.582870447&type=3&l=02f709948a

jeg bruger også Pawz.
    Er netop kommet hjem fra en tur hvor de begge havde dem på. smiley Jeg synes de er ikke mindre end geniale de sko.

• #10   4. feb 2012 må have fat i sådan noget futter smiley

Kommentér på:
hunde sko/sokker ?

Annonce