{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.731 visninger | Oprettet:

Hjemløse og deres hunde {{forumTopicSubject}}

Så i TVsyd igår aftes at nogle dejlige ildsjæle var ved at samle ind til de hjemløse i Vejle, og cafe Paraplyen modtog alle de dejlige ting de fik ind, og bliver så her afhentet af de hjemløse..... så nogen der har varme tæpper - hundedækkener eller andre varme ting så afleverer dem der, det vil gøre stor lykke her i kulden.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemløse og deres hunde
  • #1   3. feb 2012 Super, men hvad der gør mig harm er at kommunen har vist om deres problem og ikke gjort noget, men da det kommer i nyhederne forleden så sker der ting, hvilket er dejligt, men det er da utroligt at tilstande først ændres når media har taget det frem.

  • #2   3. feb 2012 Suzy og Plette, Enig, desværre så får medierne så en magt de ikke burde have, og som ikke altid er hele sandheden, de lever jo af gode historier og det bliver den enkelte journalist ( med redaktionchefen) der vælger hvilke sager der tages frem og her kan deres personlige holdning spille en rolle.

  • #3   3. feb 2012 Glemte lige, at det ikke nødvendigvis er mediernes skyld, hvis kommunerne og andre gjorde deres job så opstod situationer ikke.

  • #4   3. feb 2012 White Amr.C Ja det er forfærdeligt, synd at en journalist ikke have opdaget det før skaden skete, så var det nok blevet lavet. Det værste er at kommunen godt ved at der er brister på vedligehold, men de gør ikke noget ved det. Ved godt at de skal spare, men de må da vedligeholde de ting der er farlige. Jeg undre mig over hvad de bruger mine skattepenge til.

  • #5   3. feb 2012 Der er også HJEMLØSES HUNDE, der samler ind til sådanne sager. Jeg synes det er en faktastisk sag, og støtter det selv.
    (link fjernet)


  • #6   3. feb 2012 nogle der kender nogle i fredericia :)hvr man kan aflever div ting

  • #7   3. feb 2012 Jeg ved at Maxi Zoo Gentofte og Hørsholm donere foder, legetøj osv. til De Hjemløses Hus inde i København. Der kan de hjemløse hente foder osv. til deres hunde.
    Jeg synes det er en virkelig god sag, især om vinteren, hvor hundene har brug for mere foder, så de kan holde varmen.
    Man er velkommen til at donere til butikkerne, som sørger for at det kommer frem til de hjemløse. De har en donationboks man kan bruge.


  • #8   3. feb 2012 Jeg var igår i kontakt med en der efterlyste ting til hunde her i HG fra Odense.

    Tråd. marked, tilbehør overskrift: Giv til dem der ikke har.

    Har efterfølgende taget kontakt til foreningen "hjælp hjemløses hunde" (www.hjemløseshunde.dk). De gør et stort og godt stykke arbejde for de hunde der er hos mennesker der har det svært.

    Jeg synes det er en fantastisk god ide og vil prøve om ikke jeg kan være behjælpelig med at få det op at stå i Århus.

    Jeg har ikke selv været hjemløs, men har arbejdet som langtidsledig/frivillig i en varmestue og har set hvor hårdt et liv kan være når det er allerværst i Danmark.

    Jeg elsker samtidig hunde, ved hvilken glæde og støtte en hund kan give hvis man har det lidt svært.
    Det er mit klare indtryk at hjemløse gør hvad de kan for deres hunde, men der er bare ikke meget de kan, når hver dag er en kamp for at overleve.
    (Folk sover altså ikke på gaden for at man skal tisse på dem eller sparke til dem. Sæt en hjemløs på en stol i et varmt lokale, så går der ikke ti minutter før de sover).

    At hjælpe hjemløses hunde er ikke og vil sikkert heller aldrig blive en kommunal opgave. Der er kun frivillige til det.
    De frivillige organisationer der hjælper mennesker på bunden har ikke resourserne til også at hjælpe hundene.

    Det her er en klar opfordring till at støtte dem der støtter. Om ikke andet, så af kærlighed til hundene.


  • #9   3. feb 2012 De hjemløse får varmt mad og timer i varmen på cafe paraplyen i morgen D. 4.2. kl 18 så dejligt......

  • #11   3. feb 2012 sabrina sådan nogle har vi ikke lige her i området smiley

Kommentér på:
Hjemløse og deres hunde

Annonce