{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

ØV ØV så går turen til dr. dyr {{forumTopicSubject}}

Ja i dag kl 14.45 skal jeg en smut til dyrelægen med Kaya, både jeg og kæresten er overbeviste om at hun har PL smiley jeg synes ligesom jeg kan mærke at hendes knæ smutter engang imellem, hun er begyndt at ryster lidt on and off på det sidste og her til morgen var vi i haven for at morgen tisse og pludselig render hun rundt og halter.

Vi havde egentlig tænkt at vi ville betale vores sidste lån ud i denne måned, men Kaya er lidt vigtigere. jeg håber bare IKKE det er PL, så vi kan undgå en operation.

jeg føler mig virkelig uheldig, hun er verdens skønneste hund, men har været opereret 2 gange i munden fordi hun ikke har kunne smide sine mælketænder selv, og så hvis hun også har PL smiley så har hun efterhånden været en dyr dame. SUK.

Kaya er jo købt bevidst som blanding da jeg er faldet fuldstændig for chi/poms blandinger. så hun skulle ha været brugt i avl, da hun slet ikke har fejlet noget, og hvis hun altså gik gennem alle undersøgelser og sundhedstjek osv.

men nu må vi se, hun skal ikke bruges til noget som helst hvis bare hun har PL 1.

Suk Suk, håber bare det kommer til at gå godt med min lille pige. hun er alt for ung til at få PL. og ihh hvor jeg har jeg bare været forsigtig, hun har ALDRIG gået på trapper, eller sprunget i sofaen, eller lavet hyggespring eller andet i haven, hun har altid haft alle 4 ben plantet solidt plantet på jorden ;-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV ØV så går turen til dr. dyr
Kommentér på:
ØV ØV så går turen til dr. dyr

Annonce