{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

SÅ stolt af Bella :-) {{forumTopicSubject}}

Ja, så var vi nede og gå en aftentur med Bella nede i Vestskoven, hvor der ligger en stor sø.. Bella går normalt aldrig selv ud i vandet.. Måske kun lige for at soppe, men ellers ikke.. I dag gik vi så dernede stille og roligt uden en sjæl omkring os.. Bella hopper lidt rundt og sopper som hun plejer, da hun pludselig ser en and med ællinger, som hun så forfærdelig gerne vil lege med.. Hun står og tripper lidt og træder lidt frem, men der er dybere end at hun kan bunde.. Så gør hun pludselig det uventede og springer i hvor hun ikke kan bunde af ren iver og svømmer efter de her ænder.. Hun svømmer helt ud til midten af søen, hvor vi så kalder hende tilbage.. Dette gjorde hun 2 gange og hoppede rundt og plaskede i vandet, som hun aldrig har gjort før.. Vi har bare ventet på den dag hvor hun frivilligt ville hoppe en tur i vandet, da vi mener at det er en god ting for hunde..
Så nu går vi rundt herhjemme som stolte forældre nu gør smiley Måtte bare lige dele det med jer andre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ stolt af Bella :-)
  • #1   5. jul 2006 tillykke... bare vi kunne få Igglo til det.. ville være lidt lettere end at skulle slæbe hende med i vandet på stranden for at afkøle hende.. skal lige siges at hun gerne vil være i vandet når hun først er kommet derud..

• #2   5. jul 2006 Eeeeeeiii kanon!

Ja det er skønt, når de kan svømme lidt rundt og bruge energi på det.

Min bella nyder det også. Hun hopper også frivilligt i nu... men kun på stranden ikke i søer.
    Vi var på greve strand her til aften... der er nye billeder på hendes profil, hvis det er.

• #3   5. jul 2006 iiih hvor dejligt

så har Vodka en og svømme med næste gang

tror han synes det var lidt kyllingeagtigt af de andre ikke turde *G* eller osse var han pavestolt over at han turde *G*

• #4   5. jul 2006 Neeeij hvor dejligt for belladonna, -kan lige forstillle mig den skønne lille "busk" pjaske glad rundt i vandet..
    -kender godt fornemmelsen af glæde over ens hund endelig går i vandet..
    tilykke

• #5   5. jul 2006 Jeg har også filmet det...

For jeg synes selv at jeg var smart at tage svingarm og tennisbold med... men hun kunne ikke fange bolden i vandet, så det mindede mere om æble-spisning i en balje vand.

Smider et par nye film klip på hendes hjemmeside her i løbet af aftenen.

• #6   5. jul 2006 Hov... det skulle stå i min egen tråd...

altså Tina!!!!

Nå sorry Dina.... :oD

• #7   5. jul 2006 Tak alle sammen smiley

Abe-mor: Sjovt at det er på stranden og ikke søer.. Bella tør ikke rigtig på stranden pga. bølgerne.. Så vi vil nok starte med at tage hende søer og så se om hun efterhånden kan vænne sig til stranden.. Vi er nemlig også tit på hundige strand og det kunne jo være dejligt hvis hun gad svømme med os smiley Er det ved hundestranden du tager hende ned?

Janne: Ja, lige præcis.. Håber også det er noget hun vil blive ved med.. Ja, Vodka er en rigtig vandhund.. hehe.. Så næste gang synes han forhåbentlig ikke at hun er sådan en kylling.. hehe.. Kunne faktisk godt tænke mig at lade Bella hilse på Vodka alene på et tidspunkt, så hun ikke er så bange som sidst.. Tror bare det blev for meget når de var 2 på en gang og hun kender jo ikke Vodka og tror måske ikke hun kan "læse" ham.. Hvis det selvf. er noget du gider på et tidspunkt.. smiley

Pernille: Ja, ik? hehe.. Var bange for at hun aldrig ville blive interesseret i vand.. Men hun var bare vildt lalleglad og hoppede rundt.. Og så var der krebs som hun hele tiden var ved at jogge på.. Tror det ville gøre lidt ondt på hende hvis de lige satte en klo i hende...

• #8   5. jul 2006 Nina J: har hun kun været med på stranden eller har hun nogensinde været ved en sø? Kan jo være at jeres hund har det ligesom Bella..?

• #9   5. jul 2006 Abe-mor: Det er bare i orden smiley hehe..

• #10   5. jul 2006 lol, ja det ku være kønt med sådan en krebs i poten, -og en lille piv-piv bella...
    Luna er selv heeeeeelt vildt glad for vand, -hun har allerede svømmet mere end Naja kommer til i hele hendes dejlige laaaange hundeliv... smiley
    Hun pjasker også rundt og er heeelt vildt lalleglad smiley

• #11   5. jul 2006 Det er lige ved siden af hundige havn vi bader med Bella... for der er der så dejlig lavvande, og stort set ingen mennesker.

• #12   5. jul 2006 vi har kun haft hende med på stranden.. der er ingen sø i nærheden.. skal lige tilføjes at hun heller ikke går gennem vandpytter, men en stor bue udenom..

• #13   6. jul 2006 Tabitha: Uha.. Det ser koldt ud.. hehe..

• #14   6. jul 2006 Pernille: Årh, hvor dejligt.. Det er altid godt når hunden kan lide vand fra start.. smiley

• #15   6. jul 2006 Abe-mor: Okay.. Troede ikke at der måtte være hunde dernede.. Der plejede vi nemlig også altid at tage Bella ned, men fik at vide at hundestranden var meget længere nede.. Så der er vi begyndt at gå.. Men ja.. Der er rigtig godt vand og godt lavvande ved hundige havn...

Nina J: Det gør Bella normalt også (går en stor bue rundt om), men hun er i det hele taget heller ikke så glad for regn.. Men det er heldigvis begyndt at ændre sig (hendes forhold til vand).. Men de fleste har nu også sagt at det nok skulle komme og at sandsynligheden var stor efter hun var fyldt 1 år.. Det er der de fleste "ikke vandhunde" begynder at interessere sig for vand.. smiley

• #16   7. jul 2006 Vodka elsker alt vand efterhånden

han var ikke til at drive ud af vandet da vi var i Hedeland, eller osse var det Nelly´s skyld, hun er jo en rigtig vandhund og svømmer derud af , og Vodka var lige i hælene på hende, aldrig har jeg set ham svømme så meget som han gjorde i søndags

Dina: når Vodka er i orden, kan de godt mødes til en badetur

Kommentér på:
SÅ stolt af Bella :-)

Annonce