{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

schipperke og forsikring.. {{forumTopicSubject}}

http://www.bankrate.com/finance/insurance/homeowners-insurance-bites-dogs-that-bite-1.aspx
håber virkelig ikke det sådan folks syn på dem bliver her hjemme. Nok gør de meget, men aggresive synes jeg bestemt ikke de er. Har endnu ikke mødt en der var det. og kommer iblandt mange af racen.
synes det går trend i at banlyse hunderacer fra forsikringer for tiden ? smiley
den her skar i mit hjerte den artikkel..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  schipperke og forsikring..
  • #1   11. feb 2012 Puha, det håber jeg virkelig ikke sker, for nogle som helst racer!
    Har de gjort det i Danmark siden du skriver at der er gået trend i det??

    Jeg læste ellers lige, at i USA havde stjerne fået forsikret sine ben, bryster og numse for over 1,8 mia. kroner smiley
    Så de finder da meget de lige kan forsikre og tjene på!


  • #3   11. feb 2012 maria d, der er forsikrings selvskaber der nægter listehunde at få forsikring, og det er jo lovpligtigt at have. smiley
    heldigvis har jeg ikke hørt om de små hunde endnu.. håber bestemt heller ikke det kommer.. schipperke er sådan en god race. de har ikke brug for et dårligt rygte.
    palle - det korrekt. alle jeg kender med racen, ved hvad de er gået ind til, det er en hund med stort ego, og stort energi behov. e har virkelig brug for at tænke, løbe og tumle , hver eneste dag.
    Her hjemme nyder vi godt af doggy brain train, hundeskove, triks, og søge lege. Han gør rigtig meget, men er absolut ikke aggresiv. smiley


  • #4   11. feb 2012 De fleste listehunde bliver jo forsikret som en blanding af alverdens store lovlige racer..... Hvis dem der har været klovne nok til at købe en ulovlig hund i første omgang overhovedet gider tænke på en forsikring....!

    Ann-Christina
    Men schipperke er vel ikke på OBS listen? Så ville jeg i hvert fald ikke bekymre mig! smiley


  • #5   11. feb 2012 maria. vi havde ingen problemer med at forsikre vores. men hun er nu også lovlig. hun kom hertil før loven om listehunde kom.
    nej schipperke er ikke på hverken obs eller forbudt listen. Da det er en lille bitte hund. Verdens mindste hyrdehund for at være præcis smiley .. tænker ikke de vil forbyde sådan en bette en. Men man ved aldrig hvad fordomme og rygter kan sætte igang hos politikkerne.
    Vi er heldigvis mange der kan bevise racen er god smiley så længe man gør alt hvad der skal til for at have en godt aktiveret hund<3.


  • #6   11. feb 2012 Hvis grundlaget for en afvisning var beskrivelsen af at de KUNNE gø og tygge i ting hvis de kom til at kede sig for meget, så er der godt nok mange hunderacer der skal på den liste...*GG*

  • #7   11. feb 2012 Whiskymama
    Tænkte præcis det samme smiley


  • #8   11. feb 2012 ja det der mange mange mange racer der gør smiley !!
    lille ludo har ødelagt to par futter herhjemme, og vores gulvtæppe smiley ellers intet.. og gør. tja det gør han smiley


  • #10   12. feb 2012 Palle...
    Hvis du har købt en ulovlig hund forsikrer du den vel ikke som den oprindelige ulovlige race? Så bliver du jo ikke dækket? Derfor må du jo så skrive en lovlig hund på papiret....


  • #12   12. feb 2012 Palle
    Vi har misforstået hinanden så smiley
    med ulovlige hunde mener jeg selvfølgelig de hunde der kommet EFTER loven er trådt i kraft. Dem før er jo teknisk set ikke ulovlige, da de netop godt må færdes i Danmark, dog med måde, og derved godt må indskrives rigtig i forsikringen :o)


Kommentér på:
schipperke og forsikring..

Annonce