1.226 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hurtta vinterjakke - Hul til sele? Hurtta vinterjakke - Hul til sele?

Er det mig der har fået en defekt jakke, eller kan det passe at der ikke er lavet hul til selen og snor i denne jakke? Synes ikke det giver mening. Kraven er jo også så lang, at det heller ikke er helt nemt at have snor på halsbåndet. Det må da være en fejl?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtta vinterjakke - Hul til sele?
  • #1   11. feb 2012 Nej det er der ikke, en af grundene til at jeg overvejer om jeg nogensinde skal have en hurttasele smiley

• #2   11. feb 2012 Sorry, men nååå hvor ser din hund sød ud, opretter du den ikke herinde?

• #3   11. feb 2012 Så må du have selen på hunden, putte jakken på og markere hvor der bør være hul også sy lige som man syr et knappe hul, så kan du bruge den :o)

• #4   11. feb 2012 Ej det er da helt tosset! Også når man tænker på det er en dyr jakke. Man kan jo ikke regne med at hundens sele er så stor at den kan rumme både jakke og sele :S Jeg har lige købt en Hurtta y-sele også. Den synes jeg nu virker rigtig god!

Aino K - Var spørgsmålet til mig eller Lotte? smiley

• #6   11. feb 2012 Aino K - Det har du helt ret i. Synes jo det er en god jakke, og det kan selvfølgelig ikke tage alververden tid. Synes bare det er et ringere produkt pga. dette smiley

• #7   11. feb 2012 Jeanette - Det er selvfølgelig også en mulighed, men jeg synes jo ogsp han skal kunne bruge sin sele året rundt, og den vil så blive for stor uden vinterjakken´. Selvføgelig kan man købe to seler meeen.. Synes egentlig man burde oplyse om manglende hold i produktbeskrivelsen hehe

• #8   11. feb 2012 Det var et forslag til dig Nadia :o) men ja enig, det er da dumt der ikke er lavet hul til det o.O

Jeanette, men så bør man jo have 2 ikk? en større til om vinteren og en der passer til resten af året :o/

• #9   11. feb 2012 Hehe ikke alle der laver med hul ;o) vi købte dækken i Bonni, de er lækre og med hul og masser af reflekser til billige penge, ved ikke om de har endnu, men det ser sådan her ud: (link fjernet)

• #10   11. feb 2012 Aino K - Ja der er godt nok mange reflekser på. Og du har da ret, der kan sagtens fås jakker med hul til selen. Købte bare en Hurtta fordi jeg håbede på at kvaliteten og jakken generalt ville være noget at det lækreste der kunnes fås. Det er den nu også, men uden hul hehe.

Og tak skal du have, jeg synes også han er en rigtig charmetrold. Jeg overvejer stærkt at oprette ham, så det kan godt være han kommer på, på et tidspunkt smiley

• #11   11. feb 2012 Hov havde et mere hvor der ikke er hund inden under ;o) (link fjernet)

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #13   11. feb 2012 der er hul i buster jakker hvor bor du

• #14   11. feb 2012 Vi havde først kig i en anden butik på et til over 300,- der bare var blå/sort, det i Bonni var lavet af det samme men mere lækkert pga. de reflekser også mener jeg kun vi gav 129,- pr stk ;o)

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

#16   11. feb 2012 hvor bor du

• #17   11. feb 2012 Vores seler er sådan en her: (link fjernet) mener jeg gav 129,- for den i en butik i Hjørring, men man skulle kunne få den her på nettet (link fjernet)
    Den er lækker, sidder rigtig godt på hunden, dejligt er det at hundene er spændt fast lige som os når vi er ude og køre, jeg bryder mig ikke om hund i bur, da jeg mener de kan komme mere til skade i sådan et end hvis de har sele på.

• #18   11. feb 2012 Mette, synes at fornemme jakken er købt på nettet, ellers var det nok blevet opdaget i butikken ;o)

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

#19   11. feb 2012 ja undskyld da ville nu bare fortælle at mærket buster laver jakker med meget fint hul til sele mm og at hvis du boede i nærheden af maxi zoo i holbæk havde de lige nu tilbud på dem.

• #20   11. feb 2012 oh, det var da en god information :o)

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

#21   11. feb 2012 selvtak op med kinderne

Kommentér på:
Hurtta vinterjakke - Hul til sele?

Annonce