Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tørre poter
  • #1   13. feb 2012 Det samme som vores hænder. Du vasker poterne rene og der dem tørre helt så smørre du dem med kopattesalve, potevoks eller aloe Vera creme.
    Det gælder om at holde træde puderne smidige og bløde.

• #2   13. feb 2012 Vi har været i dyrehandlen og købe potevoks (den der kommer som stift) og det har hjulpet rigtig meget på Nanna smiley
    Man kan også få den på spray, men hvis det er en lille hund, går for meget af spray'en til spilde, når poteoverfladen ikke er så stor.

• #3   13. feb 2012 Hvad koster det potevoks? på spray. Han er en lab. så han er ikke en lille hund

• #4   13. feb 2012 og hvor mange gane skal man smørre? hvis det er kopattesalve

• #5   13. feb 2012 tror vi gav omkring en 50 kr for stiften. Sprayen koster sikkert lidt mere. Jeg smører vores inden vi skal på tur smiley

• #6   13. feb 2012 Med kopatte salve ville jeg i starten smøre hvergang hunden har været ude, ihvert fald her i starten hvor du siger at de er meget tøre, når de så er blevet blødere ville jeg smøre 2 gange om dagen her i vinteren, efter morgen tur og efter natturen, bare for at holde dem lækre bløde.

• #7   13. feb 2012 Jeg har købt sko til mine (det kræver lidt tilvænning), men det er fordi de har saltet som sindsyge her hvor jeg bor. Min veninde måtte bære sin lab ud af boligkvarteret fordi det var så slemt...

Skoene gør at saltet ikke kan trænge op i poten, og andre genstande. Man kan også få nogle ballon lignende sko, Pawz mener jeg at de hedder.

• #8   13. feb 2012 På spray koster den fra KW 80 kr og den bliver hurtigt brugt når ens hund er udstyret med store fødder;)

• #9   14. feb 2012 Jeg bruger camferine creme til min lille Sofus..
    Dyrelægen sagde at hun hellere end gerne ville sælge mig potevoks, men at jeg lige så godt kunne gå ud og købe camferine creme/kopatte salve, da det giver samme virkning, og er billigere i længden smiley

Kommentér på:
tørre poter

Annonce