{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg fodre med ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået en hvalp på 8 uger ,og er meget i tvilv om hvad jeg skal fodre hende med , det skal være noget som er godt for hendes knogler , pels imunforsvar osv osv ,men det er jo en ren jungel med al det foder der er på markedet ..
Hun har fået Pedigree hvor hun er opdrættet ,og jeg fodre også med det , men er i tvilv om det er det rigtig ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg fodre med ?
  • #1   14. feb 2012 Det er ikke et foder jeg ville bruge, men det jeg bruger er der også nogen der ikke bruger, såå...

Jeg vil sige gå efter et premium foder med kød som 1. ingridiens..
    Undgå hvede, soya og oksekød.
    Vælg et foder der er tilpasset din hunds racestørrelse.. Large breed til hvalpe af stor race osv.

Og så se på hvad din hund fungerer på smiley

Jeg har været utrolig glad for Arion i mange år.
    www.arion-premium.dk

Vejl. pris for 15 kg hvalpefoder er 469 kr og hver 7. sæk er gratis

• #2   14. feb 2012 Hejsa Tina , ja hvis du har været glad for det i mange år , så er det vel noget der virker .. 1000 tak for hjælpen , har lige været inde og læst om det ,så det vil jeg prøve , god dag smiley

• #4   14. feb 2012 Gabrielle .. Alt er velkommen til at læse . men puha sikken en jungel ,mange tak smiley

• #6   14. feb 2012 Carina, vent en 3-4 uger med at skifte foder. Hvalpen vil være lidt "stresset" af at blive fjernet fra moderen og de vante omgivelser og skal lige falde til ro hos dig. Hvis du samtidig skifter foderet, så kan du meget nemt risikere at slå maven i stykker. Og det ville være synd.
    Den kan sagtens klare sig på det foder en kortere periode, men det er en rigtig god ide at skifte over til et bedre om kort tid. Skiftet skal så foregå gradvist over 1 uges tid, også for at holde maven i orden.
    Jeg kan også anbefale Arion, Acana, Orijen og Tholo - det sidste bestilles over nettet http://www.tholo.dk/index.php

• #7   14. feb 2012 ja man vil det bedste for sin hund , mange tak for de gode råd , dem vil jeg følge , og så har jeg tid til at finde det helt rigtige 1000 1000 tak smiley

• #9   15. feb 2012 Karin.. det du nævner der lyder til at være rigtig godt , der er noget for det hele i hundens indre samt ydre , mange mange tak for hjælpen smiley
    Natasja .. vil jeg gøre og tak skal du have , nej hun må for gudskyld ikke vokse for stærkt ,vil jo smadre hendes led og en masse smerter uhhh .. men igen mange tak smiley

• #10   18. feb 2012 Jeg giver min hund kingsmoor, fordi han spiste ting fra naturen, som græs, bark og mælkebøtter, jeg fik at vide at det kunne hjælpe, og det gjorde det også, så nu spister han ikke fra haven mere, det gør også at hunden ikke prutter smiley (og det virker)
    Der hvor jeg køber kingsmoor kan jeg ikke få det mere, så jeg overvejer at skifte til arion, det er også lidt billigere.
    Lige nu får han noget der hedder live, det er noget nyt hundemad, som gør noget med barkterierne i maven, og det må man godt skifte til med det samme, uden at blande det op den det hunden plejer at få smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg fodre med ?

Annonce