425 visninger
|
Oprettet:
Hvad skal jeg fodre med ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået en hvalp på 8 uger ,og er meget i tvilv om hvad jeg skal fodre hende med , det skal være noget som er godt for hendes knogler , pels imunforsvar osv osv ,men det er jo en ren jungel med al det foder der er på markedet ..
Hun har fået Pedigree hvor hun er opdrættet ,og jeg fodre også med det , men er i tvilv om det er det rigtig ..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Jeg vil sige gå efter et premium foder med kød som 1. ingridiens..
Undgå hvede, soya og oksekød.
Vælg et foder der er tilpasset din hunds racestørrelse.. Large breed til hvalpe af stor race osv.
Og så se på hvad din hund fungerer på
Jeg har været utrolig glad for Arion i mange år.
www.arion-premium.dk
Vejl. pris for 15 kg hvalpefoder er 469 kr og hver 7. sæk er gratis
feb 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
feb 2012
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
Den kan sagtens klare sig på det foder en kortere periode, men det er en rigtig god ide at skifte over til et bedre om kort tid. Skiftet skal så foregå gradvist over 1 uges tid, også for at holde maven i orden.
Jeg kan også anbefale Arion, Acana, Orijen og Tholo - det sidste bestilles over nettet http://www.tholo.dk/index.php
feb 2012
feb 2012
Natasja .. vil jeg gøre og tak skal du have , nej hun må for gudskyld ikke vokse for stærkt ,vil jo smadre hendes led og en masse smerter uhhh .. men igen mange tak
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 2
Der hvor jeg køber kingsmoor kan jeg ikke få det mere, så jeg overvejer at skifte til arion, det er også lidt billigere.
Lige nu får han noget der hedder live, det er noget nyt hundemad, som gør noget med barkterierne i maven, og det må man godt skifte til med det samme, uden at blande det op den det hunden plejer at få
Hvad skal jeg fodre med ?