14.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hunde trimmer / klipper - hvilken skal man vælge Hunde trimmer / klipper - hvilken skal man vælge

Jeg overvejer at købe en trimmer, så jeg selv kan trimme / klippe min dejlige cocker, men hvilken skal man vælge ?, er der nogen som kan foreslå nogle bestemte mærker osv... ?, jeg har indtil nu kun haft en almindelig trimmer,som man normalt bruger til menneske hår, men jeg synes meget hurtigt den bliver sløv og træls, så nu overvejer jeg altså at købe en der er beregnet til at klippe hunde istedet for, håber der er nogen der kan hjælpe, så jeg ved hvad der ville være godt at kigge efter smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde trimmer / klipper - hvilken skal man vælge
  • #1   15. feb 2012 Okay, hvad prisleje ligger sådan en i, og er den med ledning eller er den ledningsfri, og ved du hvor man evt kan købe sådan en ?

• #2   15. feb 2012 Det er bare i orden, og mange tak indtil videre

• #3   15. feb 2012 Hehe Lena ;o) Jeg er enig med dig!

Oster Golden A5 1 speed, Thordal er så vidt jeg ved den billigste med dem, jeg har købt der :o) jeg fik lov til at få et andet størrelse skær med, vil varmt anbefale at handle der :o)

• #6   15. feb 2012 Lena, ja heller ingen grund til flere hastigheder her, den er jo drøn hurtig og "æder" sig igennem som var det "smør" ;o) tænker at dem med 2 hastigheder sikkert har større risiko for hurtigere at gå i stykker.
    Hvilken størrelser har du? Jeg har den der hedder skær size 1½ (4 mm) som jeg bruger på krop - hals. resten klipper jeg med saks.

• #7   15. feb 2012 Synes ellers denne her http://www.thordal.dk/shop/cms-2.html er temmelig smart, hvis man ingen ide har om hvad man vil - kan bruge til sin hund.

• #8   15. feb 2012 Lena, bruger du Afstandskamme, hvilke og hvad er din erfaring med dem?
    Jeg overvejer om det vil være smart at købe, så jeg ikke behøver klippe ben med saks, Tobi's pels på ben plejer at være ca. 1,5 cm, Blis noget længere så der kan jeg nok ikke slippe ;o)

• #9   15. feb 2012 rettelse: ikke klippe ben, men pelsen på hans ben hehe

Pt bruger jeg bare frisør sakse, har også et par store stofsakse, men nøj hvor jeg godt kunne ønske mig en god stor saks der er beregnet til at klippe i pels, synes bare de er kanon dyre :o/

• #11   15. feb 2012 angelina, man kan få mange billige, som intet er værd, har prøvet ;o) derfor smed jeg mine penge efter en Oster, og den er pengene værd!

• #14   15. feb 2012 Kig ind hos Thordal ;o)

• #16   15. feb 2012 Lena, kender godt "fe pelsen" hos Malteseren, meget fin pels de har :o) Tobi (Shih Tzu) har meget kraftig pels, men tænker stadigvæk mht. det afstands noget.... Takker mange gange for linket til sakse :o)

• #17   15. feb 2012 angelina O, hvad hedder din maskine? og hvor mange W er motoren på? :o)

• #19   15. feb 2012 Hehe du må da gerne skrive om den?

• #23   16. feb 2012 Er da spændt på hvor mange w motoren er på, ville havde været noget nemmere om "snakken" gik herinde, så andre kan se med :o)

• #25   16. feb 2012 Er den for lav bliver den nemt overbelastet er min erfaring.

Jeg har haft flere med lav w motor som simpelthen er stået af, eller slet ikke har kunne "æde" sig igennem pelsen, synes ikke det var sjovt at blive ved og købe maskiner, så fik overtalt gemalen til vi købte en Oster og er kanon glad for den :o) Så lækkert man kan sætte den i Tobi's pels og den ikke går i stå, men drøner igennem.

Synes en Oster er pengene værd, skønt er det man kan købe andre skær (eller få dem slebet) hvis man har behov for anden længde klipning / eller klipper i forskellige pelse :o) Så når der er en herinde der spørger til klip/trimmer, så henviser jeg til Thordal hvor de kan se produktet / tilbehøret og læse om det :o)

Kommentér på:
Hunde trimmer / klipper - hvilken skal man vælge

Annonce