{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Doggy pool - erfaringer:) {{forumTopicSubject}}

Hej:)

Er der nogen af jer herinde der har erfaringer med denne:

http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundespielzeug_hundesport/schwimmen/47899

Jeg vil så gerne have en til Diva, men jeg vil godt nok være ked af at bruge penge på det, hvis det er spild:)

Jeg ved godt mange af jer henviser til æblet i plast, så det behøver I ikke at nævne;) Vil bare gerne have jeres erfaringer med doggy poolen;)

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doggy pool - erfaringer:)
  • #1   17. feb 2012 gud hvor smart, sådan en vil Peanut også have, den må da være perfekt til en varm sommer.-) Hvilken størrelse skal man have til en hund på ca 25cm høj, ved du det?

• #2   17. feb 2012 Hvis i læser bedømmelserne, så er meningerne om det meget delte. Der er mange der giver det dårlig karakter, fordi det er gået i stykker i løbet af få dage. Andre høj karakter fordi deres hund eller ænder synes det er sjovt at bruge, de nævner ikke noget om holdbarheden.
    Jeg har set det i Maxizoo sidste sommer, nøjagtig det samme, og jeg turde ikke købe det til større hunde, materialet var simpelthen for tyndt og dårligt.

• #3   17. feb 2012 jeg ville da bare købe en billig en til en 50 kr. her hjemme i en legetøjs forretning, man kan godt få nogen der ikke skal pustes op

• #4   17. feb 2012 ja ok hvis ens hund nyder det så meget som det her klip, holder det nok ikke længe

http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=27893

• #5   17. feb 2012 Hmm højden er jo ens for alle størrelse, 30cm. Så er det bare hvor stor du vil have den? Om vovsen skal kunne svømme lidt rundt eller bare køles ned:) Diva er 50-55cm høj og jeg ville jo have købt det store til hende:)

Kirsten: Jeg ved skisme heller ikke om jeg tør:/ Diva har lange og skarpe kløer og er bange for at hun vil rive hul i bunden og så er de 700kr jo smidt ud af vinduet.. Æv æv, må nok hellere finde på noget andet:(

• #6   17. feb 2012 diva aka muldvarpen, jeg købte det lille for nogle år siden, og det holder endnu. det har været udsat for dsg og toller og nogle gange begge på en gang, desuden har jeg selv brugt det til sopning smiley om jeg bare har været heldig ved jeg ikke, men jeg syntes det er alle pengene værd smiley og helt klart det bedste af alle dem jeg har prøvet smiley

• #7   17. feb 2012 Iben: Jaa, det tror jeg os er det meste sikre med springkaninen;)

Tak for input, Merle:)

Kommentér på:
Doggy pool - erfaringer:)

Annonce