627 visninger
|
Oprettet:
Optaget af sneen {{forumTopicSubject}}
Wow, hvor er jeg glad for det er væk!!
Balou har været SÅ optaget af sneen de sidste par uger! Det har været som om at alt har fået en heeelt ny duft, som bare er såååå spændende!
Det er første gang han oplever sneen, så håber squ lidt at det er derfor, og om det så er en blanding af sne/unghunde sindet ved jeg ikke, men jeg håber virkelig ikke vi skal opleve det hvert år!
"neeeej moor, jeg vil ikke tilbage til dig, det her hvide stads er aaaalt for spændende"
Jesus, kom sol kom sommer!!!
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.592
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.167
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.417
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 493
Åh, det ved jeg nu ikke om han skal, vi har haft en hygge dag hjemme (er syg) så han har fået lov til at nusse rundt i haven, men vi skal da ned og hente kæresten ved bussen senere, så der får jeg afvide om han stadig er voldsomt interesseret..
Vi har så problemet at han også er heeeelt vildt interesseret i tæver!! Heldigivis mødte vi en flink schæfer forleden, men hun fik nok til sidst, så han fik lige en over nakken, han er kun lige et år, så forhåbentlig er det fordi han er ved at lægge mærke til sine hormoner! (nogen eksperter der kan forklare??)
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.167
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 493
Når vi engang skal have nummer to skal det være en han igen, det går ikke at have en tæve og en han, når man ikke vil sterelisere, da det skal være avlshunde
Optaget af sneen