{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Sikke en dag !! {{forumTopicSubject}}

Hold da op et pløre man som hundeejer må bevæge sig rundt i i disse dage og alligevel vover vi os ud på daglige eventyr !!

Idag har vi været i Bernstorffsparken med Chewie, der ofte er lidt tilbageholdende i forhold til andre hunde, og derfor har brug for at møde lidt flere hunde end vi gør herinde i byen.

Trods en lidt dårlig start gik det faktisk over al forventning !!

Vi var lige kommet ind ad porten derude, da vi blev omringet af ja, jeg ved sg* ikke hvor mange små franske bulldogs. De gjorde ikke andet end at være ret nærgående, men antallet alene gjorde stakkels Chewie ret usikker, så han endte med at sidde betuttet mellem mine ben.

3-4 meter længere henne(da de små franskmænd endelig havde mistet interessen) kom der så pludselig en stor schæfer farende hen og væltede en nu hylende Chewie om på ryggen.....et sekund fra, at jeg havde givet den et spark kom ejeren og fik sit kræ til sig igen....nu overvejede jeg at vende om, men tænkte at vi hellere måtte vende det til noget positivt !!

Vi fik den nu MEGET usikre Chewie med videre og fik ham opmuntret med en masse godbider.

Heldigvis gik resten af turen uden sammenstød og han fik hilst på flere venlige hunde og deres ejere.

Vi fik også afprøvet hans indkald, som vi har gjort meget ud af, ved at lkade ham gå helt fri, og han kom faktisk hver gang, hvilket vi var meget stolte af.

Da vi kom hjem, gik det op for os, at kræet var blevet så mudret at han måtte bades, inden vi kunne slappe af....og så var han ellers færdig som gårdsanger og faldt udmattet sammen på gulvet !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dag !!
Kommentér på:
Sikke en dag !!

Annonce