1.168 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fjernelse af mælketænder Fjernelse af mælketænder

Hej alle

På onsdag skal min lille dreng have fjernet sine 4 hjørnetænder, først sagde dyrlægen hun ville vente 14 dage, da hun havde set hans øverste hjørnetænder. Men så fortalte vi at de nye tænder i undermunden kom på indersiden af mælketænderne, så blev det hurtigt lavet om til at ske onsdag i håb om vi kan rette de nye tænder lidt ud - desværre er udsigterne ikke for gode smiley

Er der nogle der har erfaringer med fjernelse af mælketænder?
Evt. noget viden jeg bør kende til omkring operationen? smiley

Dyrlægen viste mig nogle gamle tænder, og forskellen, så jeg har set hvad problemet er smiley

Hilsen Maja

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernelse af mælketænder
  • #1   20. feb 2012 Min collie fik trukket 2 hjørne mælketænder ud.
    de blivende var ca halv højde af mælketænderne da de kom ud.
    Han blivende tænder sidder perfekkt på række nu

• #2   20. feb 2012 min lille pige tabte slet ikke nogen tænder så hun fik fjernet begget rækker ekstra tænder smiley

• #3   20. feb 2012 Vores Nanna havde dobbelt hjørnetænder (lige lange), men pludselig en dag blev de gamle løse og faldt ud efter få dage. Så giv det lige en chance.

• #4   20. feb 2012 Min har lige fået fjernet alle 4 af samme grund som jeres, de voksede op på siden af hianden smiley

de blev fjernet uden problemer og han hoppede og dansede rundt samme dag smiley

- Dog glæder jeg mig til at få min kommende hvalp, for hvis sådanne ting sker betaler min opdrætter.. Det er jo sure penge at ligge for sådan noget der ikke burde ske smiley

• #5   20. feb 2012 Grunden til jeg gjorde det med det samme og fulgte dyrelægens råd, var fordi du kan risikere at din hund får skævt bid og skæve bisser self..
    Og den ricici er jeg ikke villig til at løbe smiley

• #6   20. feb 2012 Min dyrlæge skiftede også mening omkring hvornår de skulle fjernes, da de nederst i munden vokser op for langt inde, hvilket muligvis ender ud i at hans hjørnetænder nederst i munden, vil sidde i hans gane resten af livet. Så ved ar fjerne de gamle nu, håber vi at vi kan rette de nye lidt til smiley

• #7   20. feb 2012 Kan det være en god ide ikke at fjerne de mulige ekstra tænder på en Chinese crested?
    Jeg tænker bare at der er er 'dobbel' chance for at beholde dem smiley

• #8   20. feb 2012 Murder Teddy - Det lyder søreme flot af din nye opdrætter.
    Det har jeg aldrig hørt om før!

Kommentér på:
Fjernelse af mælketænder

Annonce