{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

hvorfor afviser man {{forumTopicSubject}}

Prøver lige igen, måtte slette min første tråd, det blev volapyk.
Jeg har lært med hjælp herfra hvordan man velkommer en hund, bedre sent end aldrig smiley
Nu har jeg så flere gange set at lovlige hunde afvises, hvorfor gør man det ?, Er det ikke positivt at mange besøger siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor afviser man
  • #1   21. feb 2012 man afviser hvis den ikke overholdet reglerne.

    eller tit også hvis der er for lidt tekst og utrolig dårlige billeder. smiley


  • #3   21. feb 2012 Majbritt -

    Står det ikke i reglerne de skal være i den rigtige race?

    Hmm hvis ikke det gør, skulle man måske skrive til admin og forklare hvorfor det kunne være en god ide smiley


  • #4   21. feb 2012 Folk har forskellige grunde til at afvise. Jeg afviser, hvis der er 5 ens billeder, 5 dårlige utydelige billeder eller flere hunde oprettet. Jeg afviser også, hvis der kun er udfyldt fødselsår. Og selvfølgelig, når hunden er ulovlig

  • #5   21. feb 2012 Og ja, hvis det er en blanding sat under race

  • #6   21. feb 2012 Der vil altid være folk der afviser uanset hvad - og ja det kan være fordi de ikke kan lide racen. Tåbeligt men sådan er det når brugerne selv bestemmer. Hvis man sørger for et rimeligt udvalg af forskellige billeder af nogenlunde kvalitet, lidt tekst så man fornemmer at brugeren rent faktisk kender hunden så skulle det ikke være noget problem at komme ind. Magni's profil er bestemt ikke noget at råbe hurra for; der er seks forskellige billeder, noget tekst og that's it. Det tog ca 10 minutter så var han inde...så sværere er det altså ikke. Jeg undlader simpelthen at stemme hvis jeg synes profilen er for ringe, jeg afviser kun hvis det er helt tydeligt at profilen ikke er lovlig jf. HG's regler (hunden er solgt, det ligner en salgsannonce etc).

  • #8   21. feb 2012 Jeg synes egentlig ikke det virker så slemt her på Hundegalleriet. På Hestegalleri er den helt gal med de "ulovlige" oprettelser. Mange småpiger tager rask væk nogle billeder af en pony på en mark og så bliver den oprettet. Den værste var en der havde oprettet en tilsyneladende meget meget fin hest der gik høj dressur. Problemet var at det var forskellige heste der var på billederne....godt nok havde hun valgt sorte heste uden aftegn i alle tilfælde, men for det første havde hun snuppet et billede af en verdenskendt dressurrytter på sin hest samt hun havde rent faktisk taget et af min hest (der tilfældigvis var sort uden aftegn) smiley Jeg afviste, meldte til admin og gjorde hende opmærksom på at hun både havde "stjålet" et billede hun nok kunne regne med der var copyright på, og et af billederne desuden var min hest (jeg sad endda på ryggen af ham på det pågældende billede) - jeg fik den største sviner af hende smiley


  • #9   21. feb 2012 Tak for gode input, så lærte jeg også noget idag smiley syntes. Steen, jeg syntes at det er en super ide at du fortæller hvorfor når du afviser.

Kommentér på:
hvorfor afviser man

Annonce