{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

ih hvor bliver jeg dog forkælet:D {{forumTopicSubject}}

Min mor er gået helt amok med at give mig gaver, men så vidt jeg ved er det da ikke jul endnu vel? Det var vist det de kaldte det der med et træ i stuen jeg ikke måtte lege med og hvor der lå så mange fine gaver under, som jeg heller ikke bare måtte tage.. øv altså.. nå men jeg har altså heller ikke fødselsdag endnu, men måske er min mor bare blevet rigtig opdraget;)
I går kom hun hjem med en snor på 5 meter til mig, ja altså vi har ikke lige sådan en skov jeg må løbe frit i og så har jeg sådan en periode med vat (tror jeg nok det er min mor kalder det) i ørene, så får ikke lige lov til at løbe frit, men nu har jeg fået sådan en fin lang snor og allerede været i skoven 2 gange. Det var bare så fedt at løbe og jeg følte mig næsten helt fri:D
Nåe men så i dag, så kom mor med en kæmpe ny kurv til mig, med en dejlig blød pude i og da jeg så undersøgte den lidt ja så havde hun da li gemt et lækkert (mor sagde braad af den og ville altså Ikke se den) tørret fåreben. MUMS:D jeg tror jeg er ved at få rettet op på hendes små unoder, men jeg vil ikke holde op med at opdrage på hende, tænk hvis hun faldt tilbage i md gamle vaner...
Har i andre også haft sådan en go weekend?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih hvor bliver jeg dog forkælet:D
  • #1   25. feb 2012 Vores mor og far giver os tit ting, for det meste mad =D

    Hver aften får vi kød og ben, uha det er som at få en gave hver dag. Idag har vi været ved stranden, og løb rundt i sandet en hel time =D

    Så nu er vi trætte og vil tilbage til vores kurve =)

    Hilsen Zippo og Musashi


  • #2   25. feb 2012 Årh det lyder til i os har nogle rigtig søde forældre:) sådan nogle gaver til at gemme i maven, dem elsker jeg virkelig os. Er i os total glade for alt man kan putte ned i sin mave?:D
    Stranden, det er virkelig os et skønt sted, når man løber rigtig strækt, så flyver det der sand op i luften og så når jeg prøver at fange det, så griner alle af mig:/


  • #3   25. feb 2012 Alt der kan kommes i maven er det bedste =D

    Ja stranden er fantastisk, alt det sand bare løbe rundt, og grave det er sjovt!

    Ej det er da ledt de griner af dig, vi bliver oss grinet af. Især mig (Zippo) når jeg står og siger kvæk-lyde, bare fordi de skal se på mig. Så griner de oss, men jeg får dem da til at se på mig smiley


  • #4   26. feb 2012 Li mine ord;) da jeg var lille tænkte jeg altid kan det ædes eller kan det ødelægges, nu tænker jeg bare kan det der ædes? Mums jeg bliver sulten bare ved tanken. Hihi.
    Det var dog en go ide til at få dem til at kigge, måske jeg sku prøve den I stedet for at fange sandet;)


Kommentér på:
ih hvor bliver jeg dog forkælet:D

Annonce