{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Knækket Hjørnetand !!!! {{forumTopicSubject}}

Hjælp min lille tika på 10 uger har knækket sin hjørnetand i overmunden helt op til kødet , hun leger med sine ting og hun spiser , så kan ikke forstille mig at hun har ondt . Men selvfølig vil jeg holde i øje med den ,og evt ta til dyrlæge med hende hvis der kommer problemer ..
Mit spørgesmål er så er der nogle der ved hvornår der kommer en ny tand frem ??
mange tak for hjælpen ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knækket Hjørnetand !!!!
  • #1   26. feb 2012 Normalt kommer tandskiftet i 4-5 mdr's alderen....
    Der er jo et stykke tid til og jeg tror at jeg ville ringe til dr. dyr imorgen og spørge omkring dette... Bare for en sikkerheds skyld :O)


  • #2   26. feb 2012 Hun kan være op til 7 mdr før tænderne er skiftet færdigt. Der går nok lidt tid inden hun starter, så jeg vil anbefale at du ringer til dyrlægen på mandag og spørger om du har grund til bekymring. smiley

    Det er sikkert OK, men det er meget rart at få klar besked af en der ved noget om det.


  • #3   26. feb 2012 Jeg måtte ind med den ældste og få hans knækket tand fjernet, for det kan også have betydning for den voksne tand. Dette skete mellem jul og nytår, men der var ikke noget at gøre. Jeg måtte til tanddyreklinikken i Måløv og betale prisen. Jeg kan kun råde dig til at snakke med en vagthavende hurtigst muligt.

  • #4   26. feb 2012 Mange tak til jer alle , nej hun har ingen sort plet Det er sket i formiddag da hun var i haven .. ja må nok heller få ringet til dyrlægen imorgen og lade ham se på det . heller en gang for meget end en gang for lidt ..

  • #5   26. feb 2012 Casey knækkede noget af sin ene hjørnetand men det var ikke helt op til tandkødet så den fik lov at blive til den faldt ud af sig selv, men når nu den er knækket så højt op ville jeg nok liiige lade dyrlægen se den.

Kommentér på:
Knækket Hjørnetand !!!!

Annonce