{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Hundefoder + dyrevelfærd? Hvilket?? {{forumTopicSubject}}

Jeg mindes at jeg engang læste på Olivers hjemmeside, at deres kylling kom fra fritgående kyllinger, deres æg var fra fritgående høns osv. men dét kan jeg ikke længere finde på deres hjemmeside Husker også at have læst det andre steder - var det Ziwipeak hvor kødet også kom fra fritgående dyr?
- nå men jeg leder altså efter noget hundefoder som jeg kan købe med god samvittighed; det skal være kornfrit og gerne noget der minder om TOTW, Wolfsblut etc.

Har I forslag? smiley Fortsat god dag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder + dyrevelfærd? Hvilket??
  • #1   26. feb 2012 Har du kigget på Pure og Sport fra Kingsmoor. Der er ikke korn i og så er foderet dansk.

  • #2   26. feb 2012 Det er rigtigt, hvad du skriver om OLIVER´s. Det gælder stadig. Og ydermere er det et foder, som er frembragt uden dyreforsøg.



  • #3   26. feb 2012 Tak for forslag!

    Lise-Lotte, dansk er helt klart et plus, men desværre ikke garanti for at dyrene har levet optimalt. Men der er helt klart andre fordele ved at det er et dansk produkt.

    Lise, mente det nok - desværre synes min hund det er kedeligt at spise smiley

    Kathrine, tak for info - Cille klør sig desværre af deres foder pga. det høje proteinindhold så dét er også udelukket smiley

    Jeg må lede videre ! smiley


  • Brian
    Brian Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 16
    #5   28. feb 2012 Det VAR rigtigt omkring Olivers og dyrevelfærd.
    Nu bliver foderet produceret i Danmark så man kan ikke længere sige det samme. men det skriver de heller ikke længere på hjemmesiden.
    Der er bare blevet et andet foder ... desværre


  • Brian
    Brian Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 16
    #7   29. feb 2012 Fra Olivers hjemmeside:

    Hvor kommer råvarerne fra?
    Vores råvarer er altid i den bedste kvalitet og for at sikre dette, leveres enkelte ingredienser fra forskellige steder helt afhængigt af årstidernes skiften og tilgængelig.

    • Havren kommer fra Danmark
    • Frisk og frossen lam kommer fra Danmark, Norge og Island
    • Frisk og frossen kylling og laks kommer fra Danmark, Norge, Tyskland og Polen
    • Frisk og frossen laks kommer fra Danmark, Norge og Polen
    • Lakseolie kommer fra Norge og Danmark
    • Lammemel kommer fra New Zealand og Norge
    • Fiskemel kommer fra Danmark



Kommentér på:
Hundefoder + dyrevelfærd? Hvilket??

Annonce