{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

fisen besvimer når han kaster op {{forumTopicSubject}}

sidste år fik fisen nogle mærkelig anfald hvor han krampede og besvimede kastede op osv. virkelig ubehageligt. og vi var selvfølgelig igennem flere undersøgelser osv. uden nogen forklaring

så har der været en lang periode hvor der intet har været indtil for et par uger siden.


der sker det at de sommetider får en frolic som godbid.
normalt køber jeg de små men der var tilbud på de store så sådan en røg med hjem. fisen eeeeeeeeeelsker frolic og han plejer at indhalere dem. og i min tanketomhed tænker jeg ikke over han nok vil gøre det samme med de store. så han får en hel og den ryger lige ned i bunken. og sidder fast (han vejer 1700 gram så i kan selv tænke jer til hvor lidt plads der er)

han kløjs et par gange - forsøger at kaste den op -- også vælter han om i krampe og besvimer så -- flår ham selvfølgelig op og vender ham rundt og min mand får en finger ind og hevet frolicen ud.

også er der liv igen...


normalt ville jeg på ingen måde forbinde de to ting hvis ikke det havde været for en hændelse forleden.



det var kiksetid igen. og fisen fik hans delt i fire små stykker. en af de andre taber desværre sin og grådig som han er stjæler han den og den sætter sig på tværs igen. han kløjs 3 gange også kaster han den selv op -- og vælter om på siden i krampe også slukkes luset.


samler ham op og klasker ham lidt på rykken også er han der igen. dog lettere fortumlet og med hikke.




også er det det pludselig slår mig.



han har altid kastet op når han har haft de anfald - altid før - ikke efter..


har i nogen sinde hørt om en hund der besvimer af at kaste op.


jeg tænker sådan lidt. måske der er så lidt plads i hans lille knold at når han laver de opkastreflekser så presser det eller mpske blåkerer op til hjernen så han lige slukker ned et kort øjeblik også skal systemet lidt starte op igen.


lyder det dumt. kender i til tilsvarende tilfælde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fisen besvimer når han kaster op
Kommentér på:
fisen besvimer når han kaster op

Annonce