821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Weee, pral er på sin plads nu Weee, pral er på sin plads nu

Cissie, datter af min tæve Bianca, gjorde sin debut i udstillingsverdenen i dag. På et DKK kreds 2 skue. Hun fik SL men var den eneste gårdhund baby. Til et skue kommer der ikke så mange, da det mest er for at øve sig.

Men hun skulle videre til BIS Baby konkurrencen. Her stillede 19 baby'er op af forskellige racer og der skulle placeres 6. Cissie blev valgt ud som en af de 6 og jeg tænkte, flot så bliver hun nr. 6, og det var også fint. Men sørme om hun ikke blev BIS3.

Tillykke min lille pige, du gjorde mig rigtig stolt i dag. Cissie var alene afsted, for jeg synes jeg ville koncentrere mig 100% om hende. Hun klarede den lange dag rigtig flot. Er der noget at sige til at hun er helt mast nu.

Tak for hyggeligt samvær Camilla og Jette. Skønt at I også deltog med jeres skønne gårdhunde.

Også tak til Trine og Britt, for deres opbakning i Store Ring. Trine er nu lidt ærgerligt over at din skønne baby ikke var i blandt de der blev valgt ud.

Tak til Nadja, Bazil's mor, som holdt mig i ørerne for jeg havde glemt alt hvad Cissie og jeg havde lært til ringtræning. Det må have hjulpet, for det gik bedre i Store Ring.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weee, pral er på sin plads nu
Kommentér på:
Weee, pral er på sin plads nu

Annonce