3. jul 2011 Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.737
På fredag skal jeg forlade min hund... På fredag skal jeg forlade min hund...
På fredag skal Musashi kastreres, vi skal være ved dyrlægen kl 8.20 og jeg må først tage ham med hjem efter kl 15. Da dyrlægen vil være sikker på han er ordenligt ude af narkosen.
I mellemtiden har de sagt jeg bare kan tage hjem, det er jeg ikke sikker på at jeg kan...
Jeg har det seriøst dårligt med tanken om jeg skal forlade ham der, selvom jeg ved dyrlægen har styr på det hele. Jeg har overvejet at blive der, og læse i deres bøger om adfærd og andet mens jeg venter.
Jeg ved at jeg gerne må blive der for dem. Jeg har fået en form for skræk for dyrlæger, efter Kongo blev aflivet. Jeg er så bange for at han ikke skal vågen igen, selvom jeg ved de har prøvet at operere tusinder af gange, og har styr på det.
Den lille hund betyder en verden for mig, og tanken om at jeg sakl gå fra ham er ikke til at bære
Er jeg helt fra snøvsen, eller sidder der andre derude som kan nikke genkendende til dette?
Hilsen en hunde-ejer som har lovet aldrig at forlade sin hund, og altid komme tilbage hvis hun går...
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 1.995
Jeg nægter at forlade min hund ved dyrlægen.
Min gamle hund blev opereret 4 gange. Jeg har været ved hendes side når hun er blevet lagt i narkose, ventet i venteværelset mens operation står på, og været ved hende når hun vågner op igen. Og så er hun altid kommet hjem med det samme... Og det har aldrig været noget problem.
Vi krydser poter for Musashi imorgen...
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.737
Jeg vil oss gøre hvad jeg kan for at være der når han vågner, så han ikke bliver bange. Og jeg vil følge ham til jeg ikke må mere.
Og tak for potekryds
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 1.995
Min dyrlæge er meget forstående og det er virkelig rart når man nu har det sådan.
Nåh ja - fredag!
jul 2011
Suzy ja det er virkelig lang tid, jeg vil oss snakke for at jeg kan få ham hjem en halv, til en hel time efter han er vågnet. Jeg har jo ikke nogle planer, så han vil slet ikke være alene på noget tidspunkt.
jul 2011
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 1.400
Da Max blev opereret, blev han bedøvet, mens jeg var der. Jeg ventede så udenfor mens det stod på, og bar ham i bilen, mens han satdig var i narkose. Han vågnede først derhjemme.
Det havde jeg det rigtigt godt med.
Det var svært at se ham have det dårligt osv. Men han var tryg, hvilket jeg fandt vigtigst af alt
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.645
Da Lulu blev steriliseret blev hun afleveret kl. 08:30 og jeg kunne først få lov at hente hende igen ved 15:00 tiden - og jeg havde det da helt ad helvede til imens, men jeg havde også min skole at passe, og jeg ville ikke få en disse ud af, at sidde der og vente, ud over det ville gøre mig endnu mere skidt tilpas, da jeg så ikke havde andet at fokusere mine tanker på.
jul 2011
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 77
Det bliver meget svært at koncentere sig i skolen den dag.. Jeg kan sagtens følge dig i det er en hård dag.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.165
Det er da aldrig sjovt at sidde der hjemme og vente og dagen er da meget lang, men jeg ville under ingen omstændigheder sidde så længe dernede og lave ingenting
God bedring til imorgen....
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.165
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 692
Som min dyrlæge startede med at sige: "der er jo altid en risiko ved narkose".
Jeg forstår godt din nervøsitet, men tror nu ikke din hund mærker du venter på den
jul 2011
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
PS: Jeg ville dog altid vente med at tage hunden med hjem, til den var vågnet af narkosen. Desuden udleverer min dyrlæge ikke dyrene før.
Der kán nemlig opstå problemer under opvågningsfasen og så er det godt med en dyrlæge lige ved hånden.
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 903
Kan godt forstå du er utryg. Jeg har forsvoret at jeg aldrig går fra min hunde igen. Det gjorde jeg ved Frida da hun skulle steriliseres, og hun har stadig dyrlæge traume...
Så da Kalle skulle kastereres var jeg med hele vejen igennem operationen. Fra han blev bedøvet, under operationen og tíl han vågnede.
Det samme når de skal have renset tænder eller når Frida skal have fotograferet sine hofter. Jeg er med hele vejen.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.871
Jeg har aldrig aldrig prøvet at være herhjemme uden min hund.
De ringer så til mig når hunden er ved at vågne igen og så får jeg den med hjem igen. Typisk efter 2-3 timer.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 883
Jeg gør det dog på den måde at jeg bliver der til hun sover, og derefter tager jeg ud for at lave noget andet der kan få mine tanker lidt væk fra operationen.
Jeg håber din hund kommer godt igennem forløbet, det er jeg nu sikker på at han gør, dyrlægerne er jo så dygtige nu til dags
Kram -
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 175
Da Daffy var nede og blive stiriliseret, var jeg med under hel forløbet... havde hende i mine arme da hun blev lagt til at sove, var med under hele operationen, og stod igen ved hende da hun vågnede hvor jeg fik hende i armene.. vi sad i deres personalerum en halv times tid og fik en kop kaffe og en sludder.. Og så kørte vi hjem ....
Jeg ville slet ikke kunne bære tænken om at skulle være kørt fra hende ....
jul 2011
Jeg er virkelig oss glad for vores dyrlæge, og ved jeg kan stole på dem.
Jeg ved jeg stortuder når han bliver bedøvet, for det giver mig flashback. Og jeg tror simpelthen ikke jeg kan få mig selv til at køre derfra....
På fredag skal jeg forlade min hund...