1.102 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

På fredag skal jeg forlade min hund... På fredag skal jeg forlade min hund...

På fredag skal Musashi kastreres, vi skal være ved dyrlægen kl 8.20 og jeg må først tage ham med hjem efter kl 15. Da dyrlægen vil være sikker på han er ordenligt ude af narkosen.

I mellemtiden har de sagt jeg bare kan tage hjem, det er jeg ikke sikker på at jeg kan...

Jeg har det seriøst dårligt med tanken om jeg skal forlade ham der, selvom jeg ved dyrlægen har styr på det hele. Jeg har overvejet at blive der, og læse i deres bøger om adfærd og andet mens jeg venter.

Jeg ved at jeg gerne må blive der for dem. Jeg har fået en form for skræk for dyrlæger, efter Kongo blev aflivet. Jeg er så bange for at han ikke skal vågen igen, selvom jeg ved de har prøvet at operere tusinder af gange, og har styr på det.

Den lille hund betyder en verden for mig, og tanken om at jeg sakl gå fra ham er ikke til at bære smiley

Er jeg helt fra snøvsen, eller sidder der andre derude som kan nikke genkendende til dette?

Hilsen en hunde-ejer som har lovet aldrig at forlade sin hund, og altid komme tilbage hvis hun går...

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På fredag skal jeg forlade min hund...
  • #1   5. mar 2012 Det kan du tro jeg kan!
    Jeg nægter at forlade min hund ved dyrlægen.
    Min gamle hund blev opereret 4 gange. Jeg har været ved hendes side når hun er blevet lagt i narkose, ventet i venteværelset mens operation står på, og været ved hende når hun vågner op igen. Og så er hun altid kommet hjem med det samme... Og det har aldrig været noget problem.
    Vi krydser poter for Musashi imorgen...

• #3   5. mar 2012 Black Beauty's . okay så er jeg ikke helt fra den.

Jeg vil oss gøre hvad jeg kan for at være der når han vågner, så han ikke bliver bange. Og jeg vil følge ham til jeg ikke må mere.

Og tak for potekryds smiley på fredag smiley

• #4   5. mar 2012 Nej bestemt ikke da.
    Min dyrlæge er meget forstående og det er virkelig rart når man nu har det sådan.
    Nåh ja - fredag! smiley

• #5   5. mar 2012 Linda R jeg ved godt jeg ikke kan gøre noget, men jeg tror ikke jeg kan tage derfra.

Suzy ja det er virkelig lang tid, jeg vil oss snakke for at jeg kan få ham hjem en halv, til en hel time efter han er vågnet. Jeg har jo ikke nogle planer, så han vil slet ikke være alene på noget tidspunkt.

• #6   5. mar 2012 Black Beauty's det er min oss, så vil gøre alt for at være der.

• #7   5. mar 2012 jeg ville heller ikke forlade min hund.
    Da Max blev opereret, blev han bedøvet, mens jeg var der. Jeg ventede så udenfor mens det stod på, og bar ham i bilen, mens han satdig var i narkose. Han vågnede først derhjemme.
    Det havde jeg det rigtigt godt med.
    Det var svært at se ham have det dårligt osv. Men han var tryg, hvilket jeg fandt vigtigst af alt

• #8   5. mar 2012 Kan godt følge dig, men jeg havde ikke gjort det.

Da Lulu blev steriliseret blev hun afleveret kl. 08:30 og jeg kunne først få lov at hente hende igen ved 15:00 tiden - og jeg havde det da helt ad helvede til imens, men jeg havde også min skole at passe, og jeg ville ikke få en disse ud af, at sidde der og vente, ud over det ville gøre mig endnu mere skidt tilpas, da jeg så ikke havde andet at fokusere mine tanker på.

• #9   5. mar 2012 Er glad for i kan forstå mig, jeg har det allerede dårligt over det nu...

• #11   5. mar 2012 Cæsar skal kasteres på onsdag.. Han bliver afleveret kl 08.00 og jeg kan først hente ham kl 14.00 igen.. puha det er godt nok mange timer synes jeg også..
    Det bliver meget svært at koncentere sig i skolen den dag.. Jeg kan sagtens følge dig i det er en hård dag. smiley

• #12   5. mar 2012 Jeg stoler 100 % på min dyrlæge og har ingen problemer med at aflevere mine dyr dernede, men sådan er vi jo forskellige alle sammen ;o)
    Det er da aldrig sjovt at sidde der hjemme og vente og dagen er da meget lang, men jeg ville under ingen omstændigheder sidde så længe dernede og lave ingenting smiley

God bedring til imorgen....

• #13   5. mar 2012 Undskyld: God bedring på fredag ,o)

• #14   5. mar 2012 Min dreng skulle for et par uger siden have fjernet mælketænder, og jeg var så nervøs. Hans første narkose. Jeg fik afvide jeg nok kunne hente ham efter kl. 14. Jeg tog hjem, men mit fokus var 100% hos hunden. Jeg satte straks fuld lyd på min mobil og sad bare og gloede på den. Kl 12 ringede den, og han var ved at vågne, han kunne hentes kl 13. Jeg var så lykkelig, og glædede mig til at se ham igen (havde afleveret ham kl 10). Dyrlægen kom selv ud med ham, hun havde da lige siddet med ham på skødet i frokoststuen 10 minutter, han var jo så skøn. Der har jeg ikke noget imod at aflevere ham igen! Men der vil altid være en bekymring.
    Som min dyrlæge startede med at sige: "der er jo altid en risiko ved narkose".
    Jeg forstår godt din nervøsitet, men tror nu ikke din hund mærker du venter på den smiley

• #15   5. mar 2012 Tak for alle jeres gode kommentare, jeg håber alt kommer til at gå godt, eller det ved jeg det gør =)

• #16   5. mar 2012 Black Beauty - Velkommen i klubben smiley

PS: Jeg ville dog altid vente med at tage hunden med hjem, til den var vågnet af narkosen. Desuden udleverer min dyrlæge ikke dyrene før.
    Der kán nemlig opstå problemer under opvågningsfasen og så er det godt med en dyrlæge lige ved hånden.

• #18   5. mar 2012
    Kan godt forstå du er utryg. Jeg har forsvoret at jeg aldrig går fra min hunde igen. Det gjorde jeg ved Frida da hun skulle steriliseres, og hun har stadig dyrlæge traume... smiley

Så da Kalle skulle kastereres var jeg med hele vejen igennem operationen. Fra han blev bedøvet, under operationen og tíl han vågnede.

Det samme når de skal have renset tænder eller når Frida skal have fotograferet sine hofter. Jeg er med hele vejen.

• #19   5. mar 2012 Jeg er der ALTID til mine hunde sover, så lister jeg af. Men jeg kan ikke køre hjem, sjovt nok... Jeg har den der i hovedet jeg køre først hjem når min hund er med.

Jeg har aldrig aldrig prøvet at være herhjemme uden min hund.

De ringer så til mig når hunden er ved at vågne igen og så får jeg den med hjem igen. Typisk efter 2-3 timer.

• #20   6. mar 2012 Min Chelsy skal steriliseres en af de kommende måneder, og jeg har det på præcis samme måde som dig.
    Jeg gør det dog på den måde at jeg bliver der til hun sover, og derefter tager jeg ud for at lave noget andet der kan få mine tanker lidt væk fra operationen.
    Jeg håber din hund kommer godt igennem forløbet, det er jeg nu sikker på at han gør, dyrlægerne er jo så dygtige nu til dags smiley

Kram -

• #21   6. mar 2012 Jeg ville aldrig forlade min hund hos dyrelægen.. også selvom jeg stoler 120% på vores dyrelæge...
    Da Daffy var nede og blive stiriliseret, var jeg med under hel forløbet... havde hende i mine arme da hun blev lagt til at sove, var med under hele operationen, og stod igen ved hende da hun vågnede hvor jeg fik hende i armene.. vi sad i deres personalerum en halv times tid og fik en kop kaffe og en sludder.. Og så kørte vi hjem ....
    Jeg ville slet ikke kunne bære tænken om at skulle være kørt fra hende ....

• #22   6. mar 2012 Tusind tak for alle jeres indlæg, jeg er så glad for jeg ikke er den eneste som er nervøs.

Jeg er virkelig oss glad for vores dyrlæge, og ved jeg kan stole på dem.

Jeg ved jeg stortuder når han bliver bedøvet, for det giver mig flashback. Og jeg tror simpelthen ikke jeg kan få mig selv til at køre derfra....

Kommentér på:
På fredag skal jeg forlade min hund...

Annonce