{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

LOPPER! VIGTIGT! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg står i den situation at jeg er flyttet ud af en lejlighed, og har simpelthen fået det sygeste smæk af min udlejer smiley

han har på denne regning skrevet loppebekæmpelse på på 1000 kr. (min hund har ikk haft lopper)
-Men han har så også fjernet det gulvtæppe der var i stuen.
så der er ingen møbler eller tæpper eller noget i hele lejligheden...

jeg har prøvet at søge på nettet for at finde noget der kan bevise at lopperne ikke kan leve der uden noget.?

nogen der ved hvor jeg kan finde det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LOPPER! VIGTIGT! HJÆLP!
  • #2   7. mar 2012 Lopperne kan ikke leve uden et dyr, men æggene kan tilgengæld være levedygtige i flere år... de ligger blot i dvale indtil der kommer noget de kan springe på.

• #3   7. mar 2012 Problemet er bare at jeg ikke havde lopper... han skriver det kun på for at jorde mig...

men jeg kan jo bare ikke bevise at jeg ikke havde lopper ?

• #5   7. mar 2012 Mon man kan bede om en kvittering af det indkøbte til at bekæmpe med? med den begrundelse at det lyder mærkeligt i det din hund ikke havde lopper....

• #6   7. mar 2012 ja kan godt kræve en kvittering, gør jeg også, daj eg kører sag mod ham nu her, for det her er kun den mindste ting han har gjort ...

men han kan vel nemt bare finde en kvittering på det... han har selv hund, så i terorien kunne han bare handle det ind og så bruge det til sig selv.,

• #8   7. mar 2012 Danielle, ja det kan han jo :o/ det er skod med sådan udlejere....

• #9   7. mar 2012 Du skal bede om bevis - og som skrevet kvittering.

• #10   7. mar 2012 ja og han var enda en ven af familien, det det mest sørgelige og vi hjalp ham i 3 uger med at istandsætte det hele... såå.. men nu må vi se hvor meget jeg kan bruge mod ham.

• #11   7. mar 2012 Danielle, man skal aldrig købe eller leje noget af venner og familie, det går altid galt.
    jeg har været samme tur igennem som dig dog ikke lige med lopper men vi hjalp en ven med at bygge hans pool og hus og lejede så en af hans elendige lejligheder "der var hul i køkkengulvet så det ikke kunne bruges". Da vi var færdige med hans hus så smed han os på gaden pga.børnene larmede for meget når de var nede i gården.
    Hvem tror du fik skylden for hullet i køkkengulvet..
    Vi gik i retten og vandt heldigvis, men har man ikke råd eller energi til en årelang hård kamp så sker det oftest at folk bider i det sure æble og betaler på den ene el.anden måde. Og det lever den slags folk højt på.

• #12   7. mar 2012 Har desværre ikke noget godt råd, men sikke et ringe menneske han er! Håber karma er en bitch og bider ham hårdt i røven en dag.
    Vi har stået i nøjagtig det samme før vi flyttede i hus- fik en regning på 50 tusind (med alt mulig mærkeligt der slet ikke var i vejen med lejligheden) som vi desværre stadig betaler af på, vi var unge og han var grov. vi turde ikke andet :S

• #13   7. mar 2012 Danielle, det er jeg ked af at høre :o/ Håber det går godt med det du er i gang med :o)

• #14   7. mar 2012 hvis han skal have penge for evt loppebekæmpelse så.skal du forlange bevis for tilstedeværelsen af lopper og bekæmpelse af disse. Dette kan kun ske hvis udlejer har allieret sig med et anerkendt firma feks. kiltin . disse firmaer konstaterer og bekæmper lopper i sådanne sager. Udlejer kan ikke uden et sådant firma kundgøre at der er lopper og at bekæmpelsen er sket på det udlejede område.

Kommentér på:
LOPPER! VIGTIGT! HJÆLP!

Annonce