1.790 visninger
|
Oprettet:
Elsker burresnerre {{forumTopicSubject}}
Alle mine tre schæfere har elsket den hersens lille (eller rettere voldsomt omsiggribende) plante.
Var netop i haven med lillevapsen og trods en ellers god leg med moren og yndlingsbolden stoppede hunden brat op, da hans næse opsnappede scenten af en lille bitte nyligt udsprunget burresnerre. Dårligt over kim-størrelse.
Og så går han ellers i gang, næsen i dybet, forbisserne i gang med at skille denne prægtige plante fra de omkringværende små spæde skud...
Imponerende, altså..
Gad vide, hvad der er med netop DEN plante, der er så tiltrækkende?
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 24 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.196
Jeg HADER det skidt, der kan filtre sig ufattelig mange ind i en berner-pels, når vi går tur. Vores dejlige ture i markskellene kan forvandles til mareridt, når det er værst med burrer.
HADER, HADER, HADER det skidt!!!
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.972
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Hamrende irriterende..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 36 Hunde: 1 Svar: 4.324
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 354
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 36 Hunde: 1 Svar: 4.324
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.186
Livretten er dog vild kørvel i øjeblikket skraber de i skovbunden efter de allerførste helt lysegrønne, spæde skud.
Elsker burresnerre